خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » تطبیق وضعیت ۲۳۶ عضو هیات علمی فرهنگیان
فراخوان جذب هیات علمی 98

تطبیق وضعیت ۲۳۶ عضو هیات علمی فرهنگیان

معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان گفت: پیرو ابلاغ دستورالعمل اجرایی مورخ ۹ اسفند ۹۵ برای کلیه اعضای هیات علمی تطبیقی دانشگاه پرونده تشکیل و در مجموع ۲۳۶ پرونده تایید شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری ایرنا، علی خاکی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در معاونت طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد: از بهمن سال گذشته تاکنون بیش از هزار و ۳۰۰ پایه ترفیع برای اعضای هیات علمی تطبیقی صادر شده است. سال ۹۴ برای همه افراد یک پایه و برای سال های ۹۵ و ۹۶ نیز برای اکثر همکاران که مشمول دستورالعمل بوده اند، یک پایه دیگر صادر شده است.

وی تصریح کرد: اهتمام جدی همکاران محترم آموزش در استان ها به لحاظ تفکیک اسناد حق التدریس و رعایت میزان موظفی، رعایت میزان ساعات حق التدریس بازنشستگان محترم و تهیه فهرست های دقیق عامل مهمی برای تسریع در پرداخت است.

خاکی بر ساماندهی و تامین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه با توجه به افزایش بیش از ۲۰ هزار دانشجو معلم در سال تحصیلی جدید و افزایش فعالیت های آموزشی و اداری دانشگاه اشاره و اظهار کرد: طی پیگیری و هماهنگی با وزارت آموزش و پرورش ۳۰۰ نفر نیروی آموزشی و ۶۳۰ نفر نیروی اداری به منظور تامین کمبود نیروی انسانی دانشگاه مأمور شدند و تمامی فرآیندهای انتخاب و انتصاب و ماموریت آنان انجام شده است.

معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان پرداخت به موقع حق التدریس اساتید دانشگاه را یکی از مهم ترین دغدغه های این معاونت برشمرد و گفت: یکی از مشکلات پیش روی پرداخت حق التدریس عدم انطباق آئین نامه های آموزشی بخصوص در زمینه معادل سازی واحد با آئین نامه اعضای هیأت علمی است که در دستور کار هیأت امناء قرار دارد.

همچنین ببینید

آمار زنان هیات علمی از زبان مشاور امور زنان وزارت علوم

فعالیت بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها

مشاور امور زنان وزارت علوم گفت: بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *