خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » مشغول به کار شدن دانشجویان ارشد استعدادهای درخشان به عنوان دستیار استاد

مشغول به کار شدن دانشجویان ارشد استعدادهای درخشان به عنوان دستیار استاد

مدیرکل برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم، گفت: با ابلاغ آیین نامه ای، دانشجویان استعداد درخشان در مقطع کارشناسی ارشد می توانند به عنوان دستیار آموزشی پژوهشی استادان شان مشغول به کار شوند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

محمدرضا آهنچیان روز شنبه در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا، افزود: آیین نامه دستیاران آموزشی و پژوهشی، حاصل همکاری مشترک معاونت های آموزشی و پژوهشی وزارت علوم است که به دانشگاه ها ابلاغ می شود.

وی اظهار کرد: بر اساس این آیین نامه، دانشجویان استعداد درخشان در مقطع کارشناسی ارشد می توانند به عنوان دستیاران آموزشی و پژوهشی استادان خود در دانشگاه مشغول به کار شوند.

آهنچیان، تاکید کرد: حق الزحمه همکاری این دانشجویان به عنوان دستیار بر اساس مواردی که در آیین نامه درج شده است، به آنها پرداخت می شود.

مدیرکل برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم در پاسخ به سوالی در مورد هیات علمی شدن این دستیاران، توضیح داد: دوره های دستیاری یا کارورزی مشخص می کند که این دانشجویان می توانند شرایط هیأت علمی شدن را داشته باشند یا خیر. در واقع این دوره ها، تمرین مناسبی برای صاحب کرسی هیأت علمی بودن، است.

همچنین ببینید

رئیس مرکز جذب هیأت علمی شورای تحقیق جذب هیات علمی

تشکیل شورای تحقیق جذب هیات علمی در دانشگاه ها

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسریع در امر تحقیقات و نیز …

۲ دیدگاه

  1. الان فارغ التحصیلان دکتری بیکار تموم شدن ، که دانشجویان ارشد شاغلن؟

  2. سیده مرضیه هاشمی

    با سلام
    شرایط استعداد درخشان بودن چیست که ما دانشجویان دکتری از آن بی بهره ایم!!؟؟ حتی دانشگاه خودمان هم اقدامی در این جهت نمی کند….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *