خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » نحوه بررسی پرونده متقاضیان جذب در گروه معارف اسلامی

نحوه بررسی پرونده متقاضیان جذب در گروه معارف اسلامی

نحوه بررسی پرونده متقاضیان جذب در گروه معارف اسلامی در هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه ۱۹۰ هیات عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی، به ریاست دکتر محمد علی کی نژاد در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

محمد علی کی نژاد گفت: متقاضیانی که طرح سربازی را در دانشگاه‌ها گذرانده اند، مطابق مصوبه جلسه ۱۸۵ این هیأت باید بعد از اتمام خدمت وظیفه، برای ادامه عضویت در هیأت علمی دانشگاه‌های محل خدمت و یا سایر دانشگاه‌ها مجددا در فراخوان جذب شرکت کرده تا صلاحیت علمی و عمومی آنها همچون سایر متقاضیان جذب بررسی شود و این موضوع باید در نخستین فراخوان جذب سال ۹۶ اعمال شود.

در ادامه جلسه گزارش کارگروه صلاحیت عمومی در خصوص پرونده‌های گروه معارف اسلامی ارائه و پس از این ارائه مقرر شد بعد از بررسی صلاحیت علمی و عمومی متقاضیان در معاونت آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، پرونده‌ها به هیأت‌های اجرایی جذب ارسال و پس از تأیید مراتب، به هیأت‌های مرکزی جذب منتقل شوند.

همچنین اعضای هیات عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مقرر کردند هیأت‌های مرکزی جذب در صورت عدم تأیید و وجود نقص، پرونده‌ها را برای رفع نواقص به معاونت آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بازگردانند.

در پایان این جلسه تعدادی از اعضای هیأت‌های اجرایی جذب و کارگروه صلاحیت عمومی پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، دانشگاه‌ هنر تهران، مجتمع آموزش عالی سرابان، دانشگاه‌ علوم پزشکی فسا، پژوهشگاه فضایی، دانشگاه‌ صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و دانشگاه‌ منابع طبیعی و کشاورزی گرگان تأیید صلاحیت شدند.

همچنین ببینید

دانشگاه علم و هنر

فراخوان جذب هیات علمی پیمانی دانشگاه علم و هنر ۱۴۰۳

دانشگاه علم و هنر یزد از بین شرکت‌کنندگان در فراخوان دانشگاه‌های دولتی (سه برابر ظرفیت) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *