خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » دریافت کارنامه عملکرد اعضای هیات علمی بالینی علوم پزشکی شهیدبهشتی

دریافت کارنامه عملکرد اعضای هیات علمی بالینی علوم پزشکی شهیدبهشتی

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: از این پس هر یک از اعضای هیات علمی به صورت ماهانه کارنامه ای از عملکرد آموزشی خود را دریافت می کنند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر سیدامیر محسن ضیایی در نشست هم اندیشی بررسی وضعیت کارنامه اعضای هیات علمی گفت: مراقبت از بیمار و ارتقای کیفی آموزش بالینی در بیمارستان ها از مهم ترین وظایف اعضای هیات علمی است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به بررسی کارنامه اعضای هیات علمی بالینی که در هیات رئیسه دانشگاه به تصویب رسیده بود، پرداخت و گفت: از این به بعد هر یک از اعضای هیات علمی ماهانه کارنامه ای از عملکرد آموزشی خود را دریافت می کنند تا با ارایه بازخورد به آنها، به نتایج مثبت و مفیدی برسیم.

وی با بیان اینکه این کارنامه بصورت محرمانه دراختیار هر یک از اعضای هیات علمی قرار خواهد گرفت، افزود: با این حرکت امیدوار هستیم باعث بهبود عملکرد اعضای هیات علمی، مراقبت از بیمار و ارتقای کیفی آموزش بالینی در بیمارستان ها شویم.

ضیایی با اشاره به مسئولیت بیمارستان که در درجه اول مراقبت از بیمار است که توسط اعضای هیات علمی، دستیاران، کارورزان و پرسنل صورت می پذیرد، گفت: تربیت نیروی انسانی متخصص درجه دوم مسئولیت بیمارستان ها است.

وی خاطرنشان کرد: سیاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی این است که همه اقدامات مرتبط با هر بیمارستان آموزشی باید از مسیر رئیس بیمارستان انجام گیرد. درواقع رئیس بیمارستان مسئولیت مراقبت از بیماران، آموزش فراگیران آن مرکز و طبعاً امور مالی، اداری و پشتیبانی را عهده دار است و در مقابل از اختیارات لازم و کافی برای اجرا و تمشیت امور نیز برخوردار است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی یادآور شد: کمیته بهره وری مبنای دستورالعمل های اجرایی برای مرکز آموزشی درمانی است که بطور هماهنگ و با نظر حوزه های آموزش، درمان و توسعه منابع انسانی تهیه می شوند و تصمیمات متخذه را به رئیس بیمارستان ابلاغ می کند.

همچنین ببینید

آمار زنان هیات علمی از زبان مشاور امور زنان وزارت علوم

فعالیت بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها

مشاور امور زنان وزارت علوم گفت: بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *