خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » تدوین چارچوب فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد در سال ۹۷

تدوین چارچوب فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد در سال ۹۷

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: چارچوب فراخوان جذب اعضای هیات علمی به طور کامل آماده و تدوین شده و تلاش مجموعه دانشگاه آزاد بر این است که این فراخوان از تیرماه سال جاری آغاز شود.

دکتر علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به زمان اعلام فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: چارچوب این فراخوان به طور کامل آماده و تدوین شده و قرار است که در جلسه هیات مرکزی جذب دانشگاه در هفته آینده به طور نهایی مصوب شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

وی افزود: جهت گیری و تلاش مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی بر این است که این فراخوان از تیرماه سال جاری آغاز شود، اما این موضوع نیازمند حرکت تدریجی و مرحله به مرحله، کسب نیاز واحدهای دانشگاهی، تعداد مورد نیاز اعضای هیات علمی و… بود که بعد از تصویب در هیات مرکزی جذب و فعال شدن سایت ثبت‌نام داوطلبان، آغاز آن به طور رسمی اعلام خواهد شد.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

۳ دیدگاه

  1. تو رو خدا مسولین به فکر ما هم باشیم ما گناهی نکردیم ما درس خوندبم دکترا گرفتیم کار نیست انصاف نیست شرایط سنی چهل سال گذاشتین الان ما نه آموزش و پرورش استخدام میشیم نه هییت علمی پس چکار کنیم این همه درس خوندیم جوابش اینه بریم.نظافت کنیم تو منزل مردم وامو دانشگاه بدیم آخرش هم بیکار .تو رو خدا یا به فکر ما باشیم یا دعا کنید ما بمیریم

  2. خدایا ما پنجا ه و هشتیا چه کنیم .در ها به رو ی ما بسته است

    مردم می خواهند محدودیت سنی در استخدام برداشته شود یا حداکثر ۴۵ سال باشد آن وقت تصویب می شود برای آنکه فرصت کار برای جوانتر ها فراهم شود سن استخدام ۴۰ باشد؟اخر جوانتر ها که مشکل سن ندارند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. سلم
    لطفا یک نفر برای من توضیح بده: چه گناهی کردم بر اساس علاقه و توانمندی استعداد خودم رشته ادبیات فارسی را برلی تحصیلات انتخاب کردم؟ ه سیاست ما یادش اومده نیاز به پیشرفت در رشته های ریاضی داره،و فراموش کرده امثال من هم هزینه های گزافی از همه قسم متحمل شدم تا انجا برسم،من هم. آرزوهایی داشتم و دارم.
    و سالهاست که اعلام نیاز رشته ادبیات،اعلام نشده!
    من چه کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *