خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » شروع ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲
ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

شروع ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب اعضای هیات علمی نوبت دوم سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش وب سایت هیات علمی،‌ بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت‌نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی نوبت دوم سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

دکتر محمدصادق ضیائی رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آغاز ثبت‌نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی نوبت دوم سال ۱۴۰۲ این دانشگاه گفت: مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به نیاز به تخصص نیروهای جوان، متعهد و متخصص علمی در راستای نیل به اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه، اقدام به ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی در رشته- گرایش‌های مختلف می‌کند.

زمان ثبت نام جذب هیات علمی آزاد ۱۴۰۲

رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: متقاضیان می‌توانند از امروز سه شنبه ۸ اسفندماه لغایت ۲۰ اسفندماه با مراجعه به سامانه جامع دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی https://sajed.iau.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

رشته‌های مورد پذیرش جذب هیأت علمی

فهرست رشته‌های مورد پذیرش فراخوان جذب هیات علمی ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی به صورت بانک اطلاعاتی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

علاقه‌مندان به جذب در این دانشگاه می‌باید ابتدا با مراجعه به صفحه مربوط به لیست رشته محل های جذب، فهرست موارد پذیرش را مشاهده و سپس در صورت تمایل در سامانه ثبت نام کنند.

شرایط فراخوان جذب هیأت علمی ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی

۱. شرایط عمومی جذب اعضای هیأت علمی مطابق مصوبه ۶۰۸ مورخ ۱۳۸۶/۴/۱۹ شورای عالی انقلاب فرهنگی می باشد.

۲. مدرک تحصیلی مورد نیاز برای شرکت در فراخوان جذب در تمامی رشته ها اعلام نیاز شده دکتری تخصصی می باشد.

تبصره ۱: ثبت نام متقاضیان دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد در رشته های هنری فاقد سرفصل مصوب دوره دکتری تخصصی بلامانع است.

تبصره ۲: ثبت نام دارندگان مدرک کارشناسی ارشد در رشته های پرستاری، مامایی، هماتولوژی و اتاق عمل، مشروط به نداشتن تعهد خدمت متقاضیان به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بلامانع می باشد.

تبصره ۳: در گروه علوم پزشکی علاوه بر مشمولین تبصره ۲، متقاضیان سایر رشته ها صرفا از بین دارندگان مدرک دکتری تخصصی (آموزشی)، بورد تخصصی و فوق تخصصی پس از بررسی و تایید صلاحیت علمی و عمومی و طی نمودن فرآیند جذب انتخاب خواهند شد.

۳. شرط سنی برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد حداکثر ۳۰ سال و مدرک دکتری تخصصی حداکثر ۴۵ سال می باشد.

تبصره: برای متقاضیان زیر مجموعه گروه پزشکی، شرط سنی دارندگان مدرک کارشناسی ارشد حداکثر ۳۵ سال و برای دارندگان مدرک دکتری تخصصی حداکثر ۴۵ سال می باشد.

۴. رشته/ گرایش تحصیلی متقاضیان جذب در دو مقطع آخر تحصیلی همخوانی داشته باشد.

تبصره: برابر مصوبه جلسه شصت و پنجم مورخ ۸۹/۹/۱ هیات عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، همگونی رشته / گرایش تخصصی کارشناسی و کارشناسی ارشد در گروه های پرستاری، معارف اسلامی و هنر ملاک عمل نخواهد بود.

۵. فارغ‌التحصیل دوره تمام وقت حضوری با حداقل معدل مورد تائید برای مقاطع کارشناسی ۱۴، کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای ۱۶ و دکتری تخصصی ۱۷ می باشد و یا مجموع معدل های سه مقطع حداقل ۴۸ باشد.

تبصره: دانش آموختگان دانشگاه های خارج از کشور، درصورت رتبه بندی در گروه الف (ممتاز) در سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجاز به ثبت نام در فراخوان خواهند بود.

۶. رشته و گرایش تحصیلی متقاضی با رشته مورد نیاز مندرج در سامانه جذب دانشگاه تطابق و همخوانی داشته باشد.

۷. متقاضیان گروه علوم پزشکی باید فاقد هرگونه تعهد به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به جهت استفاده از مزایای آموزش رایگان، خدمات قانونی و مورد تعهد طرح نیروی انسانی و ضریب (k) باشند اینگونه متقاضیان در زمان ثبت نام ملزم به بارگذاری دانشنامه یا تاییدیه مدرک تحصیلی خود در سامانه جذب می باشند.

۸. ثبت نام در سامانه جذب هیچ گونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نمی‌کند و جذب افراد واجد شرایط صرفاً پس از احراز صلاحیت های علمی، عمومی و طی شدن فرایند جذب هیات علمی در هیات اجرایی جذب استان و طرح در هیات مرکزی جذب دانشگاه آزاد اسلامی امکانپذیر خواهد بود.

۹. مسئولیت صحت و کامل بودن اطلاعات وارد شده بر عهده متقاضی بوده و در صورت مشاهده هر گونه مغایرت یا نقص در اطلاعات ثبت شده، درخواست استخدام منتفی خواهد بود.

۱۰. متقاضیان مجاز به انتخاب یک استان به عنوان اولویت محل خدمت می باشند.

۱۱. جذب هیات علمی از جامعه هدف ایثارگران بر اساس بند “پ” ماده ۹۰ قانون برنامه ششم توسعه کشور صورت می گیرد و متقاضیان واجد شرایط هنگام ثبت نام در فراخوان ملزم به بارگذاری مدارک و مستندات مربوطه در سامانه جذب می باشند.

۱۲. اولویت جذب متقاضیان پس از طی فرآیند احراز صلاحیت های علمی و صلاحیت عمومی، در صورت داشتن شرایط مساوی، با دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

۱۳. متقاضیانی که تمایل به انتخاب واحد بین الملل فرشتگان را دارند، لازم است با توجه به وضعیت خاص این واحد (فعالیت در حوزه ناشنوایان و کم شنوایان)، شروط الف: تسلط به زبان اشاره ب: آشنایی با فرهنگ ناشنوا را داشته باشته باشند.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

۵ دیدگاه

  1. چرا در فراخوان رشته علوم اجتماعی (یا جامعه شناسی) برنمی‌دارند در زنجان؟؟؟!!!

  2. منظور از اینکه گرایش و رشته دو مقطع اخر همخوانی داشته باشه یعنی یکی باشه؟

  3. چرا در فراخوان الهیات نیست؟

  4. تاریخ و تمدن جذب نداره چرا!!!!؟؟؟؟؟

  5. علوم سیاسی اصلا جذب نداره؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *