خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » جذب اعضای هیات علمی وابسته دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ تا ۶ ماه آینده

جذب اعضای هیات علمی وابسته دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ تا ۶ ماه آینده

مراحل جذب اعضای هیات علمی وابسته دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۲ در طی ۶ ماه آینده انجام خواهد شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش ایسنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از جذب دانشجویان دکتری این دانشگاه به عنوان دستیار آموزشی خبر داد. دکتر محمدمهدی طهرانچی در بیست و هشتمین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با حضور مدیران این دانشگاه برگزار شد، به اجرای طرح هیات علمی وابسته و دستیار آموزشی اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی ۳۲ هزار استاد حق التدریس داشت که این اساتید تبدیل به عضو هیات علمی وابسته و دستیار آموزشی شدند و به دانشگاه آزاد اسلامی متصل هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه برای جذب اعضای هیات علمی وابسته مراحل گزینش هیأت علمی طی ۶ ماه آینده اجرا می‌شود، اظهار داشت: دستیاران آموزشی نیز دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی هستند که از جمع ۴۰ هزار داوطلب انتخاب می شوند. از این طریق اساتید جوان، با انگیزه و دارای روحیه جذب دانشگاه آزاد اسلامی خواهند شد و آینده این دانشگاه را درخشان تر خواهند کرد.

وی به برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: مراسم اربعین امسال باشکوه و بی نظیر برگزار شد و این مراسم را می توان یک معجزه در هزاره سوم قلمداد کرد. در دورانی که معجزات الهی اتفاق نمی افتد، اربعین حسینی خصلتی است که یک جلوه ملکوتی در عالم مُلکی را نشان می دهد که اجزا و ارکان آن غیر از عالم مُلک است و هیچکدام از روابط و اتفاقات آن از جنس دنیایی نیست و آن را می توان یک واقعه خاص در مکان خاص و در دنیایی که شتابان به سمت مادیات در حرکت است، دانست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه اربعین بهترین عرصه تربیتی است، خاطرنشان کرد: این معرکه الهی، نمایش ظهور و بروز عرصه تربیتی و یک اتفاق اجتماع ساز و تمدن ساز است که جلوه ای از دوران ظهور امام زمان (عج) را نمایان می‌کند. آنچه در این ایام واقع شد، یک معجزه خاص است که بیش از ۲۳ میلیون نفر از اقصی نقاط جهان وارد کربلا می‌شوند و در دمای ۴۷ درجه عراق بدون کمترین مشکل زیارت اربعین را انجام می‌دهند.

در ادامه این نشست، علاوه بر بررسی پیش نویس آیین نامه شبکه های سراسری کانون های فرهنگی دانشجویی که توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی تهیه شده، دکتر حسین کلانتری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز به تشریح تجربیات این دانشگاه در حوزه آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری پرداخت.

همچنین مهندس احمد صالحی آرا رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه و علی مظفری مسئول مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نیز گزارشی از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی در برپایی موکب‌های خدماتی و پذیرایی از زائرین اربعین حسینی و تسهیل حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه در مراسم اربعین ارائه کردند.

گفتنی است امسال بیش از ۴۵ گروه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به مراسم اربعین حسینی اعزام شدند. همچنین این دانشگاه علاوه بر برپایی موکب های مرزی در ۵ استان کرمانشاه، کردستان، خوزستان، ایلام و آذربایجان غربی در عمودهای ۵۶۴، ۷۷۰ و ۱۲۲۲ به ارائه خدمات پزشکی، رفاهی، فرهنگی و تأمین پشتیبانی پرداخت.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

۷۵ دیدگاه

  1. جالبه مراحلی که قبلا انجام شده داره تکرار می شه یعنی ابتدا که تو ساجد درخواست گذاشتیم به این صورت بود: ۱. دبیرخانه جذب استان، ۲. بررسی صلاحیت عمومی (استان)، ۳. رئیس استان (موافقت نهایی)، ۴. نماینده تام الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی – سازمان مرکزی، ۵. مدیر گروه کشوری- سازمان مرکزی، ۶. بررسی صلاحیت عمومی (استان)، ۷. رئیس استان و این پروسه داره تکرار می شه… چرا دوباره کاری واقعاً؟ طبق خبر همین پست قرار شد ۶ ماهه همه پرونده ها به سرانجام برسن الان بیشتر از ۱۰ ماه شده … چرا دوبار باید همه مراحل انجام بشه؟

  2. سلان من چند ماهه که در وضعیت بررسی مدیر گروه کشوری مونده برام درحالیکه بقیه همکارا صلاحیت عمومی آن و براشون پیامک زندگی فرهنگی اومده، کسی میدونه چرااا؟؟،؟؟

  3. کسی هست که تکلیف هیات علمی وابسته براش مشخص شده باشه؟

  4. سلام برای بنده که تابستان مصاحبه علمی و عمومی تمام شده بود بعد رفت نماینده تام الاختیار بعد رفت مدیرگروه تخصصی بعد الان در مرحله صلاحیت عمومی

  5. سال ۴٠٢ هم تمام شد
    نه تکلیف هیات علمی وابسته مشخص شد
    نه حق التدریس ترم مهر را دادن

  6. دوستان گرامی
    واقعا واقعا از ته قلبم برای همه سال های جوانیم که سوخته متاسفم کاش هیچ وقت هیچ وقت ادامه تحصیل نمی‌دادم این همه توهین و تحقیر فقط بخاطر اینکه درس خوندم، ما رشته های علوم پایه فقط عمرمون رو هدر دادیم تو کشوری که حتی به اندازه یک کارگر ساختمانی و خدماتی هم ارزش نداریم، لعنت به این زندگی، واقعا از خودم بیزارم، ما اتحاد و یکپارچگی نداریم چرا باید اجازه بدیم اینطوری با ما برخورد بشه انگار مجرمیم من سی و سه سالمه باور می کنید نه درآمدی دارم نه بیمه ای نه هیچ دلخوشی، یه مدرک بی ارزش دکترا تنها دارایی منه، واقعا مرگ از این زندگی با سعادت تره، همه زندگی شده چک کردن سامانه ساجد مثلاً گیرام حتی قبولم بشیم تو مصاحبه یکساله مگه برا حق التدریسی حقوقی گرفتیم یا بیمه ای، ما فقط خودمون گول می‌زنیم حقیقت کثیفی داره تحصیل کردن آدمایی مثل ما، اینقدر ناراحت میشم کامنت ها رو می‌خونم.

  7. امروز پیام اومده برای مصاحبه ی کشوری. ما کلی مصاحبه تو استان دادیم و اونو قبول شدیم. حالا مصاحبه کشوری برای چیه؟ راهمون دوره واقعا شرایط رفتن به مصاحبه تهران رو نداریم. آیا کسی از دوره های قبل مصاحبه کشوری رو قبول شده؟

    • مرحله قبلش کارتابل کجا بود؟

    • سلام یعنی مصاخبۀ علمی دومی درکاره؟ این چه معنی میده جز دور باطل؟ تکلیف حق التدریس ترم مهر و واحدهایی که ترم بهمن بهمون دادن با عنوان خیأت علمی وابسته چی میشه؟

    • سلام
      چه دانشکده ای هستید؟ یعنی رشته شما چیه؟ بعضی از رشته های مصاحبه کشوری می گیرن ولی اکثر مصاحبه علمی استانی کفایت کرده. در هر صورت برای هیچکس حکم صادر نشده و ظاهرا دور باطل هست

  8. سلام برای کسی حکم وابسته صادر شده؟
    حق التدریس ترم قبلی را داده اند اصلا؟

    • حکم نخورده، یک ریال هم نپرداختن. تازه همکارهایی هم که دستیار آموزشی (دانشجوی دکتری) هستن هم میگن از شهریه شون کم نکردن و مجبور شدن شهریه کامل بدن. بهشون وعده دادن که بعدا از شهریه شون کسر میکنن. امثال من هم که اصلا قرارداد حق التدریس امضا نکردن که بخوان بهشون حق التدریس بدن. به ما هم وعده دادن که حقوق معوقه بعد از اینکه حکم بخوره اگه پولی باشه میپردازن.

    • سلام
      برای ما حق التدریس دو ترم هست که پرداخت نکردن.
      طرح هیات علمی وابسته فقط اساتید حق التدریس را حذف کردن و برای ما که بعنوان متقاضی هیات علمی وابسته هستیم فقط درس تعریف می شه. تبدیل وضعیت های هیات علمی وابسته هم عموما در مرحله مدیر گروه کشوری است و هیچ خبری نیست و مشخص نیست بلاخره چه خواهد شد.

      • استان ما برای یک سری مخالفت نهایی و مختومه شدن درخواست
        نوشته

        یک سری هم بعد از تایید رئیس استان، مجدد فرستادن کارتابل امور جذب هیات علمی سازمان مرکزی
        منتظر بررسی نهایی.
        یک ریال هم از ترم قبل حق التدریس ندادن
        اصلا مشخصه قراره چقدر حقوق بدن؟

  9. نهایتا بعد از ۷، ۸ ماه کش و قوس امروز در کارتابل نتیجه نهایی اعلام شد:
    وضعیت: مخالفت نهایی
    دلیل: طبق بند ۱ شرایط اختصاصی در پرونده علمی متقاضیان هیات علمی وابسته (دارا بودن مدرک دکتری تخصصی) مندرج در نامه
    ۸۹۵۳۴/ص با موضوع بررسی پرونده متقاضیان هیات علمی وابسته در گروه های کشوری!

    • سلام ببخشید قبل از این، وضعیت را چه نوشته بود؟؟ تا کجا جلو آمد مراحل برا شما؟

    • متاسفم که میشنوم بعد از چند ماه معطلی با درخواست شما مخالفت شده. معنیش اینه که شما در هنگام ثبت نام مدرک دکتری نداشتید و یا اینکه جریان چیز دیگری هست؟ وضعیت قبل از مخالفت نهایی در انتظار بررسی در کارتابل مدیر گروه کشوری بود و یا چیز دیگری؟

  10. سلام
    ظاهرا بعضی از استان ها حکم هیات علمی وابسته صادر کردن، کسی اطلاع داره که صحت داره یا خیر؟

  11. سلام
    دوستان برای کسی حکم هیات علمی وابسته صادر شده؟

    • من که هنوز در انتظار بررسی_ کارتابل مدیر گروه کشوری هستم. به گفته برخی ها که وضعیتشون تغییر کرده بعدش میشه در انتظار بررسی صلاحیتهای عمومی استان. از این مرحله جلوتر رو ندیدم که کسی گزارش داده باشه.

  12. محمدحسین صوفی زاده

    سلام دوستانی که برای مصاحبه تشریف بردند بفرمایند.بیشتر برای مباحث تخصصی آمادگی داشته باشیم یا مسائل عمومی وسوابق آموزشی واجتماعی

    • گروه تخصصی رشته شما مشتمل بر ۵ الی ۷ نفر استاد از واحدهای مختلف استان از شما سوالات علمی و پیرامون رساله میپرسن اگه امتیاز لازم را بیاورید برای مصاحبه عمومی گزینش دعوت میشوید
      برادر ما الان بیش از ۷ ماه هست که بلاتکلیفیم زیاد دلتان خوش نباشد

  13. با سلام خدمت دوستان
    ببهشید کسی خبر داره حقوق و مزایا چقدر هست و چطور پرداخت میشود مثلا اگر تابستان تدریس نداشته باشند حقوقشون پرداخت میشه ماهانه یا خیر؟
    کسی اگر اطلاع داره پاسخ بدید ممنون میشم

  14. سلام
    چرا جواب هیات علمی وابسته مشخص نمی شه؟!
    مصاحبه علمی و عمومی استانی در شهریور با موفقیت انجام دادیم. بعد چند ماه در ساجد از مرحله “بررسی توسط نماینده تام الاختیار سازمان مرکزی” الان در مرحله “منتظر ارسال به مدیر گروه تخصصی” است. بعد این همه مصاحبه استانی الان دقیقا مدیر گروه در سازمان مرکزی چی رو می خواهد بررسی کنه؟ چرا این همه مردم باید منتظر باشن در صورتیکه دانشجوی دکتری کمتر از ۱ ماه دستیار آموزشی شدن ولی مدرس با ۱۵ سال سابقه تدریس هنوز بلاتکلیف.

    • برای ما هم ۱۰-۱۲ روز هست نوشته منتظر ارسال به مدیر گروه تخصصی- معاونت…
      ظاهرا همگی سرکار هستیم

    • سلام
      برای من که هنوز در انتظار بررسی هستش

      • سلام حتما از هیات جذب سوال کنید
        که سرکار نباشید
        برای ما ۴-۵ ماه نوشته بود منتظر بررسی نهایی- نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد- سازمان مرکزی

        الان دو هفته س نوشته در انتظار ارسال به مدیر گروه تخصصی- معاونت….

        • یه هفته ای میشه که برای من زده در انتظار بررسی کارتابل مدیر گروه کشوری

          • سلام برای من دوباره نوشته منتظر
            بررسی صلاحیت عمومی
            کارتابل کارگروه صلاحیت عمومی استان

          • سلام
            ۷ ماه قبل که ثبت نام کردیم ابتدا مرحله اول صلاحیت علمی استانی بررسی شد و مرحله دوم صلاحیت عمومی استانی انجام شد. سپس کارتابل نماینده تام الاختیار سازمان مرکزی (چندین هفته در این مرحله)، مرحله بعد کارتابل معاونت مهارتی (چندین هفته این مرحله) و الان هم در مرحله مدیر گروه کشوری (وقتی مصاحبه استانی انجام دادیم الان مدیر گروه محترم کشوری چه چیزی را بررسی خواهند کرد!). بعد از ۱۰ سال حق التدریس و الان که روزنه ای باز شده امیدوارم واقعی باشه و ناامید نشیم

          • مرحله بعد از تایید مدیر گروه کشوری
            مینویسه در انتظار بررسی صلاحیت عمومی
            کارتابل دبیر صلاحیت عمومی استان
            این مراحل تا کجا ادامه خواهد داشت خدا میدونه

    • سلام بعد از طی مراحل مختلف از جمله نماینده تام الاختیار، مدیر گروه تخصصی الان دوباره برگشته به بررسی صلاحیت عمومی در استان؟ که قبلا هم روی این مرحله بوده تقریبا اولین یا دومین مرحله بوده، این به چه معناست دوستان؟

  15. سلام ببخشید نتایج جذب هیات علمی وابسته استان تهران که مصاحبه اش تو سوهانک بود اومده؟

  16. سلام؛ از دوستان کلا کسی توی تهران پذیرفتنش بعد مصاحبه هیات علمی وابسته که توی سوهانک برگزار شد؟

    • سلام
      افرادی که اواخر مرداد مصاحبه رفتن نتیجشون مشخص شده، ولی افرادی که اواخر شهریور مصاحبه رفتن هنوز نتیجه معلوم نشده و وضعیت در سامانه ساجد هنوز در انتظار بررسی هستش

      • تا حالا دو سری مرداد و شهریور مصاحبه رفتن؟ برای من کماکان در حال بررسی هست و مصاحبه هم نرفتم
        در مصاحبه چه مواردی پرسیدن؟
        ممنون میشم راهنمایی کنید

      • منظورتون از نتیجش مشخص شده یعنی چی؟؟
        برای ما زده در انتظار بررسی نهایی- سازمان مرکزی
        اما هنوز حکم استخدام صادر نکردن
        اصلا برای کسی حکم صادر شده؟؟؟

        • برای کسی حکم صادر نشده و فعلا همه واحدهای دانشگاهی بلاتکیف هستیم. ما مصاحبه علمی و عمومی استانی تایید شدیم و مثل شما در انتظار بررسی نهایی سازمان مرکزی هستیم. امیدوارم بلاخره حکم صادر کنند و بی نتیجه نباشه!

          • برای اشخاصی که من میشناسم هم حکمی صادر نشده فقط شنیده شده، آنهایی که برای بررسی نهایی به سازمان مرکزی فرستاده شده اند هم دو دسته هستند یکی دارای اولویت در بکار گیری و دیگری فاقد اولویت!!

    • محمدحسین صوفی زاده

      سلام دوستانی که برای مصاحبه تشریف بردند بفرمایند.بیشتر برای مباحث تخصصی آمادگی داشته باشیم یا مسائل عمومی وسوابق آموزشی واجتماعی

  17. برای این هیات علمی وابسته نوشتید اساتید جوان درصورتی که فقط اساتید بازنشسته رو قبول میکنید و یا معلم باشداگر به این شکل هست چرا فراخوان نیروی جوان میدید بنظر شما بازنشسته نیروی جوان هست ؟ یا یک معلم حقوق پایینی داره که دوباره جذب هیات علمی میکنید لطف کنید اگر وعده میدید عمل کنید تکلیف مایی که سالها حق التدریس بودیم و فارغ التحصیل دکتری هستیم چی میشه لطفا رسیدگی کنید وضعیت هیات علمی تمام وقت را هم خودتون بهتر میدانید سالها شرکت کردیم و بدون نتیجه حداقل نمیزنه رد شدید تکلیف معلوم بشه

  18. سلام تا حالا کسی برای هیات علمی وابسته برای مصاحبه یا هر کار دیگری رفته؟

  19. سلام.لطفا بفرمایید نتیجه هیات علمی وابسته کی اعلام میشود؟؟هنوز اعلام نکردند

  20. این برنامه اخیر(هیات علمی وابسته) فقط با هدف جذب بیشتر دانشجوی دکتراس تا بیان و جیبشونو پر کننن…..با امید واهی….همینو بس ….ذره ای مثبت فک نکنین

  21. تابحال هیچ کدوم از برنامه های دانشگاه آزاد به نفع اساتید و دانشجوها نبوده و نخواهد بود…..فقط به فکر جیب خودشون هستند…دانشگاه آزاد رو به زواله

  22. سلام اساتید حق التدریس دانشگاه که سابقه تدریس بیش از یک دهه دارند و دارای مجوز تدریس نهاد رهبری هستند چی میشه ؟لطف کنید پاسخ دهید با تشکر

  23. خیلی خوبه که دانشجویان با انگیزه با روحیه و جوان رو اوردید. یاد خودم افتادم که دکترا توی اون سالهای سخت قبول شدم با انگیزه با روحیه و جوان بودم حالا چی شدیم چون دکترا داریم کار هم بهمون نمیدن. امیدوارم این روحیه و انگیزه دانشجویان به سرنوشت ما مبتلا نشه

  24. آیا با این طرح شما تمام اساتید با وضعیت حق التدریس به هیات علمی وابسته تبدیل می شوند!!!! ؟؟؟؟ خیر، چیزی حدود ۵ درصد از جامعه آماری اساتید حق التدریس جذب می شوند، در این صورت، وضعیت بقیه اساتید حق التدریس با سابقه تدریس بالا چه می شود؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *