خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » برگزاری فرصت های مطالعاتی ویژه دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد
زمان فراخوان جذب هیات علمی ازاد 97 - 98

برگزاری فرصت های مطالعاتی ویژه دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باید برای دانشجویان مقطع دکتری فرصت های مطالعاتی در مراکز بین المللی برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه یکی از کمبودهای موجود در دوره دکتری برگزاری فرصت های مطالعاتی دانشجویان در خارج کشور است، اظهار داشت: دانشجویان دوره دکتری باید به مدت ۶ تا ۱۲ ماه فرصت انجام فعالیت تحقیقاتی در مراکز بینالمللی را داشته باشند، به عنوان مثال با ایجاد ارتباط با دانشگاه های آلمان این فرصت برای دانشجویان فنی و مهندسی فراهم می شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

وی خاطرنشان کرد: در آینده با توسعه همکاری های بین المللی و اجرایی کردن تفاهم نامه ها این شرایط برای سایر گروه های دانشجویی هم فراهم می شود و واحدهای دانشگاهی نیز در این زمینه باید یک سیاست تشویقی را دنبال کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: برنامه ریزی برای ارتقای کیفیت آموزشی دوره دکتری، همراه با توسعه تحقیقات و نوآوری با استفاده از فرصت های مطالعاتی، دانش آموختگان این دوره را به سطح معتبرترین دانشگاه های ملی و بین المللی خواهد رساند.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *