خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » تعیین تکلیف اغلب پرونده های بورسیه های بلاتکلیف

تعیین تکلیف اغلب پرونده های بورسیه های بلاتکلیف

رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تقریباً به تمام پرونده های بورسیه های بلاتکلیف در کمیته جایابی شورا، رسیدگی شده و تنها ۱۵ پرونده باقی مانده که آنها نیز در حال رسیدگی است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

محمد علی کی نژاد در گفتگو با خبرگزاری مهر درباره آخرین وضعیت دانشجویان بورسیه گفت: اکثر دانشجویان بورسیه تعیین تکلیف شده و تنها ۱۵ نفر از این دانشجویان باقی مانده اند که پیگیری برای جایابی آنها نیز در دست اقدام است.

وی ادامه داد: از این ۱۵ دانشجو، ۳ نفر به دانشگاه ها معرفی شده اند، ولی پست استخدامی برای آنها پیدا نشده که درحال بررسی است.

رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: از ۱۲ نفرباقی مانده، پرونده ۶ نفر در دست بررسی است و از ۶ نفر باقی مانده دیگر،  ۲ نفر به دانشگاه جدید معرفی شده  و ۴ نفر دیگر هم به حدود ۲۶ دانشگاه معرفی شدند، ولی دانشگاه های مذکور جواب منفی دادند که برهمین اساس باید بورسیه این دانشجویان آزاد شود.

وی با بیان اینکه این دانشجویان می توانند در دانشگاه های غیرانتفاعی، آزاد و مراکز تحقیقاتی مشغول به کار شوند افزود: تقریبا به وضعیت تمام دانشجویان بورسیه بلاتکلیف رسیدگی شده است و غیر مواردی که عنوان شد، پرونده ای ارائه نشده، مگر اینکه دانشجویان بورسیه به تازگی فارغ التحصیل شوند و پرونده آنها در دستور کار رسیدگی قرار گیرد.

به گزارش مهر، از ۱۳۲ نفر بورسیه بلاتکلیف که در فراخوان هیات عالی جذب ثبت نام و تایید شده بودند، ۱۱۴ نفر تعیین تکلیف شده و تنها ۱۵ نفر باقی مانده اند که وضعیت آنها نیز در دست بررسی است.

همچنین ببینید

دانشگاه علم و هنر

فراخوان جذب هیات علمی پیمانی دانشگاه علم و هنر ۱۴۰۳

دانشگاه علم و هنر یزد از بین شرکت‌کنندگان در فراخوان دانشگاه‌های دولتی (سه برابر ظرفیت) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *