خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » برنامه‌ریزی جذب اعضای هیأت علمی آزاد پس از نیازسنجی
زمان آزمون جامع دکتری آزاد 98

برنامه‌ریزی جذب اعضای هیأت علمی آزاد پس از نیازسنجی

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد از بررسی میزان فعالیت اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد و برنامه‌ریزی برای جذب در این دانشگاه با توجه به نیازسنجی صورت‌گرفته خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در رابطه با هدف اصلی مجموعه دانشگاه آزاد در دوره مدیریتی جدید، گفت: دانشگاه آزاد به دنبال ارتقای علمی دانشگاه است به طوری که دانشگاه آزاد بتواند در ردیف یکی از دانشگاه‌های مطرح دنیا قرار گیرد و در زمره ۲۰۰ دانشگاه برتر دنیا باشد و با این هدف بحث اصلی ما ارتقای کیفیت است.

وی افزود: کیفیت چه از بعد پذیرش دانشجو و چه جذب اعضای هیات علمی یا مباحث اجرایی و نظارتی مدنظر قرار می‌گیرد و در این مسیر برنامه‌های مقدماتی تدوین شده که بتوانیم سیستم نظارتی جامعی داشته باشیم و سامانه‌ای برای نظارت جامع تدوین کنیم به طوری که در حال راه‌اندازی پرتال یکپارچه آموزشی هستیم و این کار را به صورت مرحله‌ای در واحدها و سازمان مرکزی اجرا می‌کنیم.

رهایی ادامه داد: ساماندهی واحدها نیز بسیار مهم است که بتوانیم از ظرفیت اعضای هیات علمی استفاده کنیم تا اعضای هیات علمی به صورت مشترک در واحدها فعال باشند.

وی گفت: از نظر کیفیت و کمیت ارائه دروس، نحوه تدریس و کیفیت تدریس سعی داریم کار به صورت نظارتی اجرا شود.

وی در رابطه با نحوه جذب اعضای هیأت علمی نیز گفت: تجدیدنظر در بحث جذب اعضای هیات علمی نیز از چند جنبه انجام شده تا ببینیم در چه حد از توان افراد جذب شده در واحدها استفاده می‌شود و در برخی واحدها مشاهده می‌‌شود که بار آموزشی برخی از اعضا کامل نیست در حالی که باید متناسب با نیاز و روند توسعه باشد؛ بنابراین میزان فعالیت افراد را بررسی می‌کنیم و سپس برای جذب برنامه‌ریزی می‌کنیم زیرا جذب منوط به نیازسنجی است.

 

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

یک دیدگاه

  1. با سلام. خواهشمندم در مورد آخرین فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد هم یک گزارشی تهیه کنید که چه شد بعد از آن همه سر و صدا برای فراخوان و امروز و فردا کردن، یک دفعه پرونده همه کسایی که در فراخوان ثبت نام کرده بودند از سامانه حذف شد. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *