خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » جذب ۱۲۰۰ عضو هیأت علمی در فراخوان شهریور ۹۴

جذب ۱۲۰۰ عضو هیأت علمی در فراخوان شهریور ۹۴

رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم جزئیات فراخوان جذب شهریورماه ۹۴ را تشریح کرد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

حجت الاسلام محمدرضا رضوان طلب در گفتگو با خبرگزاری مهر با اشاره به فراخوان جذب اعضای هیات علمی در شهریور ۹۴ گفت: درفراخوان جذب شهریورماه، حدود ۳۰ هزار نفر ثبت نام کردند و در غربالگری اولیه حدود ۷ هزار نفر فاقد شرایط اساسی شناخته شده و پرونده آنها کنار گذاشته شد.

وی ادامه داد: در بررسی پرونده‌ها تقریبا تعداد ۱۹ هزار و ۴۳۵ پرونده ارایه شد که بعد از بررسی مدارک تفصیلی، ۲ هزار و ۶۹۴ پرونده باقی ماند که اکنون پرونده یک هزار و ۱۵۹ نفر به کارگروه صلاحیت علمی ارسال شده و پرونده ۵۰ نفر نیز برای استعلام و تحقیق ارسال شده است.

رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی افزود: اعلام نیاز دانشگاه‌ها نیز بر روی سایت مرکز جذب ۵ هزار و ۹۲۴ نفر اعلام شده که مرکز جذب فقط یک هزار و ۲۰۰ نفر از این اعلام نیازها را معتبر تلقی کرده و به دانشگاه ها سهمیه اختصاص داده است.

وی ادامه داد: بنابراین ما در نهایت در فراخوان جذب اعضای هیات علمی شهریور ۹۴ تنها می توانیم ۱۲۰۰ نفر از ۱۹ هزار نفر را پذیرش کنیم.

همچنین ببینید

دانشگاه علم و هنر

فراخوان جذب هیات علمی پیمانی دانشگاه علم و هنر ۱۴۰۳

دانشگاه علم و هنر یزد از بین شرکت‌کنندگان در فراخوان دانشگاه‌های دولتی (سه برابر ظرفیت) …

۵ دیدگاه

  1. سلام
    متاسفانه من شهریور ۹۴ برای سومین بار در فراخوان جذب شرکت کردو و در هر سه اولویت که انتخاب کردم وضعیت پرونده من نوشته شده در حال بررسی جالب اینکه در فراخوان های قبلی هم همین مشکل وجود داشت .

  2. از داوطلبان محترمی که در فراخوان شهریور ماه ثبت نام نموده اند میشه لطفاً جواب بدین که در بررسی وضعیت شما چه پیامی قید شده ” مردود ” یا ” شما در اولویت جذب قرار نگرفتید” یا” رزومه در حال بررسی” اگه جواب بدین ممنون میشم.

    • سلام علیکم
      دکترای حقوق تجارت بین الملل هستم برای مصاحبه به یک پژوهشگاه که تنها گرایش مورد نیاز را بنده داشتم مراجعه کردم هر چند مصاحبه گر اظهار خرسندی کردند ولی تاکید شد باید با هیات جذب مذاکره و گفتگو کنم متاسفانه با گذشت بیش از ۳ ماه هنوز هیچ اطلاعی به بنده داده نشده محل هیات جذب هم که معلوم نیست لطفا نتیجه را اعلام فرمایید

  3. با سلام و احترام
    چرا در سایت و سامانه جذب هیات علمی نور رضوی رزومه داوطلبان هنوز در دست بررسی است و تکلیف اونها مشخص نمیشه اگه ممکنه لطفاً جواب بدین که چه زمانی تکلیف این افراد مشخص میشه؟ با تشکر

    • سلام،
      تقریبا برای بنده حتی ۳ سال هم بوده که پرونده ام نوشته بوده در دست بررسی. بعدش سامانه عوض شد. در سامانه جدید هم یک سال شده بعضا نوشته در دست بررسی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *