خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » تکمیل کمیته تعیین مصادیق بورسیه/افزایش اعضای این کمیته

تکمیل کمیته تعیین مصادیق بورسیه/افزایش اعضای این کمیته

وزیر علوم گفت: با توجه به تکمیل کمیته تعیین مصادیق بورسیه اعضای جدیدی از اساتید، مجلس و نمایندگانی از کمیسیون آموزش به این کمیته اضافه شدند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز با حضور در مراسم تقدیر از پژوهشگران دانشگاه شریف در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه مقرر شده بود کمیته تعیین مصادیق بورسیه تکمیل شود اعضای جدیدی به این کمیته اضافه شدند چنانچه دو نفر از اساتید دانشگاهی، یک نفر از مجلس و نمایندگانی نیز از کمیسیون آموزش به این کمیته اضافه می‌شوند.
وی در رابطه با این سوال که اعتراض چه افرادی مقبول واقع می‌شود، اظهار داشت: تمامی اعتراضات براساس قوانین و مقررات تطبیق داده شده و براساس این اسناد موارد معترض مورد بررسی قرار می گیرد.
وی در پایان به میزان اعتباری که احکام در زمان نجفی(سرپرست وزارت علوم) صادر شده است، تصریح کرد: تامین مسائل و احکام براساس قانون و مقررات مورد بررسی قرار می گیرد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

همچنین ببینید

جذب ۳۰۰ دکتر معلم به عنوان هیات علمی

رییس دانشگاه فرهنگیان در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیما از راه اندازی ۳۱ دانشگاه …

۲ دیدگاه

  1. سلام دوست خوبم. اینجا وب سایت هیات علمی ه. به نظرم بهتره به اینجا مراجعه کنید: phdtest.ir

  2. سلام من تازه فارغ التحصیل شدم فوق حسابداری از پیام نور
    در مورد آزمون دکتری اطلاعاتم بینهایت کمم میخواستم بدونم برای بورسیه. شدن برای. دکتری چه شرایطی باید داشته باشیم و چه اقداماتی باید انجام بدیم شهریه دکتری حسابداری دانشگاه آزاد چقدره ? لطفا من و راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *