خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » لزوم توجه بیشتر به مقالات داخلی و ترویجی در ارتقا هیات علمی

لزوم توجه بیشتر به مقالات داخلی و ترویجی در ارتقا هیات علمی

دبیر میز آئین‌نامه ارتقاء گفت: در آئین‌نامه ارتقا اعضای هیات علمی به مقالات داخلی امتیاز مناسب نمی‌دهیم، در صورتی که مقالات ترویجی مهم هستند. باید بسترسازی لازم صورت گیرد و نمایه‌سازی مجلات داخلی در دستورکار باشد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش وب‌سایت هیات علمی، دکتر علی خیرالدین بیان کرد:‌ نمایندگان وزارت بهداشت، وزارت علوم و دانشگاه آزاد در میز حضور دارند و باید بحث ارتقاء را به صورت واحد جمع بندی کنیم.

دبیر میز آئین‌نامه ارتقاء اعضای هیئت علمی ادامه داد: اصول و الزامات حاکم بر آئین‌نامه باید نگاشته شود، دستورالعمل تغییراتی که در مقالات مدنظر داریم در آئین‌نامه جدید گنجانده می‌شود.

خیرالدین تأکید کرد:‌ به مقالات داخلی امتیاز مناسب نمی‌دهیم، در صورتی که مقالات ترویجی مهم هستند باید بسترسازی لازم صورت گیرد و نمایه‌سازی مجلات داخلی در دستورکار باشد.

وی افزود: همچنین باید سناریوی جدید نوشته شود تا به مقالات با رویکرد مسئله‌محوری توجه شود. باید نگاه هیئت ممیزه دانشگاه‌ها نیز در این مسیر تغییر کند.

دکتر خیرالدین ادامه داد: باید مأموریت دانشگاه‌ها و سطح فعالیت دانشگاه‌ها و اعضای هئیت علمی در سطوح مختلف ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی مشخص شود.

همچنین ببینید

ابلاغ مصوبه تعیین ترکیب هیات مرکزی جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

ابلاغ ماده واحده تعیین ترکیب هیات مرکزی جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه تعیین ترکیب اعضای هیات مرکزی جذب هیات علمی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *