خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » لزوم توجه بیشتر به مقالات داخلی و ترویجی در ارتقا هیات علمی

لزوم توجه بیشتر به مقالات داخلی و ترویجی در ارتقا هیات علمی

دبیر میز آئین‌نامه ارتقاء گفت: در آئین‌نامه ارتقا اعضای هیات علمی به مقالات داخلی امتیاز مناسب نمی‌دهیم، در صورتی که مقالات ترویجی مهم هستند. باید بسترسازی لازم صورت گیرد و نمایه‌سازی مجلات داخلی در دستورکار باشد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش وب‌سایت هیات علمی، دکتر علی خیرالدین بیان کرد:‌ نمایندگان وزارت بهداشت، وزارت علوم و دانشگاه آزاد در میز حضور دارند و باید بحث ارتقاء را به صورت واحد جمع بندی کنیم.

دبیر میز آئین‌نامه ارتقاء اعضای هیئت علمی ادامه داد: اصول و الزامات حاکم بر آئین‌نامه باید نگاشته شود، دستورالعمل تغییراتی که در مقالات مدنظر داریم در آئین‌نامه جدید گنجانده می‌شود.

خیرالدین تأکید کرد:‌ به مقالات داخلی امتیاز مناسب نمی‌دهیم، در صورتی که مقالات ترویجی مهم هستند باید بسترسازی لازم صورت گیرد و نمایه‌سازی مجلات داخلی در دستورکار باشد.

وی افزود: همچنین باید سناریوی جدید نوشته شود تا به مقالات با رویکرد مسئله‌محوری توجه شود. باید نگاه هیئت ممیزه دانشگاه‌ها نیز در این مسیر تغییر کند.

دکتر خیرالدین ادامه داد: باید مأموریت دانشگاه‌ها و سطح فعالیت دانشگاه‌ها و اعضای هئیت علمی در سطوح مختلف ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی مشخص شود.

همچنین ببینید

زمان فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم ۱۴۰۳

اعلام فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم بعد از تامین ردیف استخدامی

رئیس هیات عالی جذب گفت: ردیف استخدامی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها تأمین، بعد فراخوان اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *