خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » تغییر ساعت کار خانم‌های عضو هیات علمی در ازای هر فرزند

تغییر ساعت کار خانم‌های عضو هیات علمی در ازای هر فرزند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از تغییر ساعت کاری خانم‌های عضو هیات علمی در ازای هر فرزند خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در رابطه با اینکه دانشگاهیان برای حمایت از قانون حمایت از جوانی جمعیت چه اقداماتی باید انجام دهند، گفت: راه‌های بسیاری برای انجام تکالیف واگذار شده قانون حمایت از جوانی جمعیت به روسای دانشگاه‌ها و آموزش عالی وجود دارد و می‌توان چندین کار در این زمینه انجام داد.

وی ادامه داد: یکی از راه‌ها این است که رشته‌های مرتبط با خانواده و جمعیت را در دانشگاه‌ها تاسیس کنیم و رشته‌، دانشکده‌های مرتبط را ایجاد کنیم. تاسیس خوابگاه‌های متاهلی، حمایت از خانم‌هایی که در آموزش عالی چه به عنوان کارمند و چه به عنوان عضو هیأت علمی مشغول به کار هستند نیز راهکار دیگری است.

* به ازای هر فرزند ساعت کاری تعیر می‌کند

زلفی گل خاطر نشان کرد: در ساعت کاری خانم‌ها و اساتید برای ارتقای هیأت علمی و تبدیل وضعیت، امتیاز و مدت زمانی که برای آنها حساب می‌شود به ازای هر فرزند که به دنیا می‌آورند، متفاوت است، در قانون حمایت از جوانی و جمعیت این موضوع مشخص شده و باید انجام داده شود.

همچنین ببینید

اختصاص یک میلیارد تومان پژوهانه به استادان برگزیده کشوری

اختصاص یک میلیارد تومان پژوهانه به اساتید برگزیده کشوری

رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران گفت: به استادان برگزیده کشوری که در زمینه …

یک دیدگاه

  1. اقای دکتر ۱۲ ساعت موظفی با حضور ۴ روز در هفته (۴۰ ساعت) برای هر خانمی سخته. چه بچه دار چه بچه ندار. خواهش میکنم کار را بر اساتید آسان کنید. مسلما برای اساتیدی که انرژی زیادی صرف تدریس میکنند سختتره. لطفا لطفا در نظر بگیرید هر زنی بجز تدریس و شغل بیرون، مسئولیت داخل منزل داره و حتما همگی فعالیت های پژوهشی دارند که این ۴۰ ساعت مخل تحقیق آزاد هست و یک پابند میزنه که دیگه نمیتونیم در دانشگاهها یا کتابخانه های سایر دانشگاهها حضور یابیم. خواهش میکنم اقای دکتر زلفی گل عزیز که این مدت اقدامات درخشانی داشتید، این را هم اصلاح کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *