خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » لزوم تعریف پایان نامه‌های ارشد و دکتری مطابق نیازسنجی‌ها توسط اساتید

لزوم تعریف پایان نامه‌های ارشد و دکتری مطابق نیازسنجی‌ها توسط اساتید

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: استادان باید متناسب با نیاز‌های صنایع در سامانه نان، پایان نامه‌های ارشد و دکتری را تعریف کنند تا از مشکلات کشور کاسته شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

محسن جهانشاهی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امسال برای اولین بار پارک علم و فناوری مهارتی در دانشگاه فنی و حرفه ای راه اندازی می شود.

او افزود: از آن جایی که در دانشگاه فنی و حرفه ای مقطع ارشد و دکتری وجود ندارد؛ بنابراین پایان نامه های دانشجویان کارشناسی به صورت عملیاتی تعریف می شوند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای ادامه داد: در دانشگاه های تئوری به علت وجود دانشجویان ارشد و دکتری خیلی به پروژه های مقطع لیسانس بها داده نمی شود و همچنین از کیفیت پایان نامه های ارشد و دکتری هم کاسته می شود.

جهانشاهی تاکید کرد: امسال به ارتقای اساتید و در اختصاص گرنت و تشویقی های پژوهشی و انجام پروژه های عملی در حوزه پایان نامه های کارشناسی بها داده ایم.

او اضافه کرد: در حوزه معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم سامانه نان راه اندازی شده است تا صنایع بهره بردار نیازهای خود را ثبت کنند و استادان هم طبق این نیازمندی ها پروژه دانشجویان ارشد و دکتری را تعریف کنند.

همچنین ببینید

نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه جامع علمی کاربردی سال ۱۴۰۲ اعلام شد.آخرین اخبار جذب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *