خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » لزوم تعریف پایان نامه‌های ارشد و دکتری مطابق نیازسنجی‌ها توسط اساتید

لزوم تعریف پایان نامه‌های ارشد و دکتری مطابق نیازسنجی‌ها توسط اساتید

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: استادان باید متناسب با نیاز‌های صنایع در سامانه نان، پایان نامه‌های ارشد و دکتری را تعریف کنند تا از مشکلات کشور کاسته شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

محسن جهانشاهی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امسال برای اولین بار پارک علم و فناوری مهارتی در دانشگاه فنی و حرفه ای راه اندازی می شود.

او افزود: از آن جایی که در دانشگاه فنی و حرفه ای مقطع ارشد و دکتری وجود ندارد؛ بنابراین پایان نامه های دانشجویان کارشناسی به صورت عملیاتی تعریف می شوند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای ادامه داد: در دانشگاه های تئوری به علت وجود دانشجویان ارشد و دکتری خیلی به پروژه های مقطع لیسانس بها داده نمی شود و همچنین از کیفیت پایان نامه های ارشد و دکتری هم کاسته می شود.

جهانشاهی تاکید کرد: امسال به ارتقای اساتید و در اختصاص گرنت و تشویقی های پژوهشی و انجام پروژه های عملی در حوزه پایان نامه های کارشناسی بها داده ایم.

او اضافه کرد: در حوزه معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم سامانه نان راه اندازی شده است تا صنایع بهره بردار نیازهای خود را ثبت کنند و استادان هم طبق این نیازمندی ها پروژه دانشجویان ارشد و دکتری را تعریف کنند.

همچنین ببینید

آمار جذب هیات علمی فنی و حرفه ای

آمار اساتید انتقالی پیام نور به دانشگاه فنی و حرفه ای

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آخرین آمار اساتید جذب شده پیام نور در این دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *