خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » تشکیل کمیته همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی

تشکیل کمیته همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم گفت: قرار است کمیته‌ای از اعضای وزارتخانه‌های علوم، بهداشت و سازمان برنامه و بودجه تشکیل شود تا وظیفه همسان سازی را عملی کنند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

علی اسلامی پناه در گفتگو با خبرگزاری مهر درباره آخرین همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی وزارتخانه‌های علوم و بهداشت گفت: ما از اینکه همکاران ما در وزارت بهداشت حقوق بالایی را دریافت کنند خوشحال هستیم، ولی دوست داریم حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های تابع وزارت علوم هم به همان اندازه افزایش یابد.

وی ادامه داد: این موضوع را هم به اطلاع سازمان برنامه و بودجه رسانده‌ایم و هم دکتر غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری با دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در این زمینه صحبت کرده به توافق رسیده‌اند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم افزود: دکتر نوبخت نیز در نامه‌ها و صحبت‌های خود اعلام کردند که علاقمند هستند این کار انجام شود به اطلاع مجلس نیز رسانده‌ایم، ولی هنوز این کار انجام نشده، ولی در ارجاع مجدد بودجه مجلس پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: قرار است یک کمیته‌ای هم از اعضای وزارتخانه‌های علوم تحقیقات و فناوری و بهداشت درمان و آموزش پزشکی و سازمان برنامه و بودجه تشکیل شود تا این وظیفه همسان سازی را عملی کنند.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

۳ دیدگاه

  1. دوستان عزیز، کسی از میزان حقوقی که یک هیئت علمی وزارت علوم در سال اولی که استخدام میشه دریافت میکنه اطلاعی داره؟ من چندجا سرچ کردم نتایج متناقضی بدست آوردم.

  2. حق شون هست واقعا در حق اساتید وزارت علوم تا الان ظلم شده یک هیات علمی پایه یک با مدرک دکتری با کسورات و کسر مالیات و بازنشستگی کمتر از ۶ حقوق می گیره واقعا ظلم در حق این قشر نخبه بایستی بیشتر به معیشت آنها توجه کرد چون عهدار تربیت قشر آینده مملکت هستند نباید اینها چنین دغدغه ای داشته باشند

  3. بنظرم باید همسان سازی بشه. الان حقوق یه استادیار گروه ۱ برابر ۸.۲۰۰ هست در حالیکه همین فرد اگر در دانشگاه مربوط به وزارت بهداشت جذب شده باشه ۱۲.۵۰۰ میگیره! برای چی باید ۵۰درصد بیشتر بگیره؟ ضمنا توجه کنید ۸ تومن برای کسی که دکترا داره و در دانشگاه دولتی جذب شده بدان معناست که از نظر علمی واقعا در زندگیش تلاش کرده و حتی یک کارمند ساده با مدرک لیسانس مثلا در سازمان ارتباطات الان ۱۱ میگیره! بنظر شما این درسته؟ کارمندان نفت که نزدیک به ۲۰ میگیرند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *