خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » نیاز دانشگاه فرهنگیان به بیش از ۲هزار هیات علمی

نیاز دانشگاه فرهنگیان به بیش از ۲هزار هیات علمی

رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به بازنشستگی معلمان و کمبود معلم در سال های آتی و ضرورت تامین منابع انسانی معلم، خاطر نشان کرد: دانشگاه فرهنگیان برای رسیدن به استاندارد مطلوب نیاز به ۲۰۸۰ هیات علمی دارد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری ایسنا، دکتر حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان، در جلسه هیات رئیسه دانشگاه که با حضور  دکتر علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری  برگزار شد، با اشاره به ماموریت و ویژگی های دانشگاه فرهنگیان به بیان برنامه های حال حاضر و فعالیت های پیش رو پرداخت.

وی ضمن قدردانی از اقدامات و حمایت وزیر و مدیران وزارت علوم تحقیقات و فناوری در راستای تقویت دانشگاه ها بالاخص این دانشگاه ابراز امیدواری کرد: با تلاش ها و اقدامات معاونت های مختلف و برداشتن گام های بلند در راستای اهداف بتوانیم پاسخگوی نیاز جامعه به معلم باشیم.

دکتر خنیفر، در ادامه به ارتقاء و افزایش زیرساخت های آموزش مجازی در دانشگاه در شرایط کرونایی و نیاز به آموزش های مجازی دانشجومعلمان اشاره کرد.

وی همچنین با بیان بازنشستگی معلمان و کمبود معلم در سال های آتی و ضرورت تامین منابع انسانی معلم، خاطر نشان کرد: در همین راستا دانشگاه فرهنگیان برای رسیدن به استاندارد مطلوب نیاز به ۲۰۸۰ هیات علمی دارد.

رییس دانشگاه فرهنگیان، در ادامه تعیین نیاز، برگزاری آزمون، پذیرش و گزینش دانشجو معلمان را برعهده آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان را مسئول آموزش آنان دانست، و گفت: دانشگاه فرهنگیان تلاش می کند تا فاصله موجود برای تامین معلم را طی کرده و  برای تربیت معلم مطابق با سیاست ها و روش های وزارت اموزش و پرورش و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام کند.

وی همچنین در ادامه به ۳ طرح ۳۱-۳۱  (۳۱موزه تربیت معلم در ۳۱ استان)، طرح ۳۱ مجلد (تاریخ تربیت معلم و بزرگان هر استان) و بازنگری و ایجاد رشته ها در دانشگاه تاکید کرد.

همچنین ببینید

رئیس مرکز جذب هیأت علمی شورای تحقیق جذب هیات علمی

تشکیل شورای تحقیق جذب هیات علمی در دانشگاه ها

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسریع در امر تحقیقات و نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *