خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » کاهش اساتید حق التدریس پیام نور به علت کاهش دانشجو

کاهش اساتید حق التدریس پیام نور به علت کاهش دانشجو

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: اخراج مدرسین حق التدریس فاقد پوشش بیمه‌ای صحت ندارد، اگر عدم همکاری در استفاده از اساتید حق التدریس در بعضی از واحدهای پیام نور صورت گرفته  به دلیل کاهش جمعیت دانشجو است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر حسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور در این زمینه گفت: موضوع اخراج مدرسین حق التدریس فاقد پوشش بیمه ای نه تنها صحت ندارد بلکه دانشگاه با همه واحدها نامه نگاری کرده تا از مدرسین حق التدریس استفاده کند.

وی افزود: باید به این نکته اشاره کنم که داوطلب کنکور شیب کاهشی داشته و دانشگاه پیام نور هم همانند دیگر دانشگاه ها با دانشجوی کمتری مواجه شده است، در واقع جمعیت دانشجویی کشور کاهش یافته که این موضوع برای همه جای تامل دارد.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: با توجه به کاهش دانشجو در دانشگاه ها بر اساس سیاست ها و برنامه ها اولویت تدریس در دانشگاه پیام نور با اعضای هیئت علمی است به این معنی که ما کمتر از اساتید حق التدریس استفاده می کنیم.

وی ادامه داد: اگر عدم همکاری در استفاده از اساتید حق التدریس در بعضی از واحدهای پیام نور صورت گرفته  به دلیل کاهش جمعیت دانشجو است، از طرفی باید بگویم به طور کلی اساتید حق التدریس به ازای کارشان حقوق می گیرند و هیچ الزامی بر بیمه کردن آنها وجود ندارد.

همچنین ببینید

فرصت‌ مطالعاتی هیات علمی جامعه و صنعت

شرکت هزار عضو هیات علمی در فرصت‌های مطالعاتی جامعه و صنعت

مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم از شرکت حدود هزار نفر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *