خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » تلاش دانشگاه امیرکبیر برای استفاده از ظرفیت اعضای هیأت علمی خانم

تلاش دانشگاه امیرکبیر برای استفاده از ظرفیت اعضای هیأت علمی خانم

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: خوشبختانه بررسی‌ها نشان می‌دهد که ترکیب مناسبی میان اعضای هیأت علمی زن و مرد در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حال شکل گیری است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش ایسنا، دکتر سید احمد معتمدی در گردهمایی اساتید زن دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه در شورای جذب دانشگاه صنعتی امیرکبیر تفاوتی میان جذب اعضای هیأت علمی زن و مرد وجود ندارد و پرونده تمامی افراد بررسی می‌شود، تاکید کرد خوشبختانه در دانشکده‌ها نیز تفاوتی میان اساتید زن و مرد وجود ندارد و اگر پرونده‌ای صلاحیت‌های لازم را داشته باشد آن فرد جذب خواهد شد و در روند ارتقا نیز این رویه دنبال می‌شود.

دکتر معتمدی تاکید کرد: از سال گذشته مهندس طاهره سیدنا به عنوان مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان منصوب شدند.

وی با اشاره به گردهمایی اساتید خانم دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: جمع بندی این گردهمایی به اطلاع مدیران دانشگاه خواهد رسید تا نظرات اساتید در روند توسعه و ارتقا دانشگاه مورد توجه قرار گیرد.

دکتر محمدرضا رازفر مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در این گردهمایی گفت: اعضای هیأت علمی خانم درخواست‌ها و نظرات خود را به مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان انتقال دهند که این موارد در شورای جذب، شورای دانشگاه و هیأت رئیسه دانشگاه مطرح و پیگیری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان نیز در این مراسم گفت:درحال حاضر ۶۹ عضو هیأت علمی زن در این دانشگاه مشغول به فعالیت است.

مهندس طاهره سیدنا افزود: دانشگاه صنعتی امیرکبیر دارای ۶۹ عضو هیأت علمی خانم است که با برگزاری جلسات مختلف برنامه داریم از توان و ظرفیت این اساتید بیشتر استفاده کنیم.

مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان تاکید کرد: در این جلسه بستری فراهم شد تا اعضای هیأت علمی خانم علاوه بر آشنایی با یکدیگر بتوانند نظرات و پیشنهادات خود را به مسئولان دانشگاه ارائه کنند.

سیدنا اظهار داشت: برنامه داریم این نوع جلسات ادامه یابد تا بتوانیم هرچه بیشتر از توان و ظرفیت اعضای هیأت علمی خانم دانشگاه صنعتی امیرکبیر بهره مند شویم.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *