خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » بررسی گزارش هیأت مرکزی جذب دانشگاه آزاد

بررسی گزارش هیأت مرکزی جذب دانشگاه آزاد

هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی، گزارش هیأت مرکزی جذب دانشگاه آزاد را بررسی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، جلسه ۱۴۶ هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی، شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست محمدعلی کی‌نژاد در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

در ابتدای این جلسه گزارش فعالیت کارگروه ذیل هیأت عالی جذب ارائه شد.

در این گزارش با اشاره به پیشنهاد ارائه شده مبنی بر درخواست بررسی صلاحیت اساتید حوزه علوم پزشکی در دانشگاه آزاد به طور مجزا، مقرر شد یک نفر از حوزه علوم پزشکی در کمیته بررسی صلاحیت عمومی حضور داشته باشد و در بخش صلاحیت علمی کارگروه مجزای حوزه علوم پزشکی با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکیل شود.

در ادامه جلسه تعدادی اعضای هیئت اجرایی دانشگاه‌های علوم پزشکی البرز، دانشگاه علوم پزشکی بابل، مرکز آموزش و تحقیقات قلب و عروق شهید رجایی، دانشگاه تهران، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، دانشگاه صنعتی سهند، دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان، دانشگاه علوم قضایی، دانشگاه علوم کشاورزی اهواز، دانشگاه آیت الله خاتمی اردکان، دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه علوم اقتصادی توسط اعضای هیئت عالی جذب تأیید شدند.

ارائه گزارش هیئت مرکزی جذب دانشگاه آزاد اسلامی توسط دبیر این هیئت، دستور بعدی هیئت عالی جذب بود.

در این گزارش با اشاره به بررسی صلاحیت ۸ هزار و ۳۴۵ متقاضی در هیئت علمی دانشگاه آزاد، در سال ۹۳ رتبه‌بندی مدرک تحصیلی متقاضیان ۲ هزار و ۲۳۴ نفر دارای مدرک دکتری، ۴ هزار و ۴۲ نفر دانشجوی دکتری و یک هزار و ۲۹۸ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد عنوان شده‌اند.

همچنین در این گزارش در مورد جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به جذب ۲۳۲ نفر به پذیرش ۴۰۰ نفر به عنوان بورس و ۱۵۴ نفر به صورت مشروط نیز اشاره شده است.

در بخش دیگر، گزارش دانشگاه آزاد اسلامی و در موضوع سیاست‌های کلی جذب به مواردی مانند رعایت ضوابط مصوب وزارت علوم و شورای عالی انقلاب فرهنگی، جذب اعضای هیأت علمی تمام وقت، ارتقای پایه علمی اعضای هیأت علمی و اختصاص امکانات مناسب به این افراد مورد اشاره قرار گرفته است.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *