خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » شتاب بخشی روند جذب هیئت علمی در دانشگاه آزاد

شتاب بخشی روند جذب هیئت علمی در دانشگاه آزاد

رئیس مرکز آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از شتاب بخشی روند جذب هیئت علمی در این دانشگاه خبر داد و گفت: ۵۰۰۰ نفر عضو هیئت علمی در این دانشگاه جذب می شوند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری ایسنا، رسول عبدالله میرزایی در جمع اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب اظهار کرد: تمام تلاش حوزه معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی به سمت کیفیت بخشی همگام با توسعه سوق داده شده است.

وی با بیان اینکه آموزش اثر بخش جایگاه دانشگاه را ارتقاء می بخشد، گفت: هم اکنون ۱۱ برنامه استراتژیک در سیستم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی تدوین شده و با جدیت پیگیری می شود.

رئیس مرکز آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: ما دنبال حاکمیت برنامه محوری در سیستم آموزشی دانشگاه هستیم که گسترش رشته های تحصیلات تکمیلی یکی از آن محورهاست.

میرزایی با تاکید بر لزوم بهره گیری از مشارکت و ظرفیت معاونان آموزشی واحدهای دانشگاهی، از آنها خواست در تدوین و ارائه آمار و اطلاعات لازم و جذب اعضای هیات علمی همت بیشتری داشته باشند.

وی توسعه تحصیلات تکمیلی را وابسته به تکمیل و استخدام اعضای هیات علمی مورد نیاز به ویژه برای رشته های تازه تاسیس آنها دانست و گفت : توسعه تحصیلات تکمیلی نیاز اساسی کشور بوده و باید با کمترین مشکل انجام شود اما توسعه بر اساس توجه به آمایش سرزمینی و میزان پتانسیل مناطق مفید خواهد بود.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

۵ دیدگاه

  1. با سلام خدمت شما و مدیریت سایت امیدوارم خوب باشید. ببخشید، زمان فراخوان جذب دانشگاه آزاد برای هیئت علمی چه زمانی است؟ ببخشید، آیا فوق لیسانس هم جذب می کنند ممنون هستم چنانچه بنده را در جریان بگذارید.

  2. با سلام و احترام
    من در سایت جذب نیمه تمام ثبت نام کرده ام و رمزم را فراموش کرده و ذخیره هم نکرده ام و نمی توانم دوباره ثبت نام کنم چون می گوید اطلاعات تکراری است لطفا ترتیبی اتخاذ فرمایید در این گونه موارد فایل باز شود تا تکمیل ثبت نام انجام شود. با تشکر

  3. سلام جرا با تجمیع علوم تحقیقات فرصت مارو سوزوندید?الان واحد ازاد جایی که درخواست دادیم میکه نیاز نداربم.ازاینورهم جاهایی که حق التدریس درس میدیم اصلا اعلام نیاز نمیکنه درحالیکه سه ترمه استاد ندارن یه درسی رو ارایه بدن!!!!

  4. با سلام و سپاس از زحمات شما. چرا پس از تجمیع دانشگاه و واحد علوم تحقیقات پرونده های ما برای مصاحبه ارجاع داده نشد. تکلیف هزینه و فرصتی که از دست داده و می دهیم چیست؟ اگر قصد تجمیع داشتید چرا فراخوان دادید و بعد بگویید نیاز نداریم.

  5. آیا دانشگاه آزاد برای جذب هیت علمی جدید فقط دکتری و دانشجوی دکتری میگیره یا از فوق لیسان ها هم استفاده خواهد شد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *