خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » تعویق پرداخت افزایش مقرری بورسیه های خارج از کشور

تعویق پرداخت افزایش مقرری بورسیه های خارج از کشور

مدیرکل بورس سازمان امور دانشجویان گفت: مقرری دانشجویان بورسیه برای ۶ ماه دوم، هنوز پرداخت نشده، قرار بود این ۲۰ درصد افزایش مقرری با مقرری ۶ ماه دوم دانشجویان بورسیه لحاظ و پرداخت شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

دکتر احمد غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پرداخت دیون دانشجویان بورسیه گفت: هرچه دیون داشته‌ایم تا آخر سال ۹۲ پرداخت شده است دیون  ۶ ماه اول ۹۳ هم پرداخت شده ولی برای ۶ ماه دوم ۹۳ پرداخت نداشتیم و منتظر هستیم وضعیت دانشجویان بورسیه تعیین تکلیف شود و سپس پرداخت کنیم .

 وی در خصوص نحوه پرداخت نیز گفت: دو گونه پرداخت وجود دارد یکی به صورت شهریه که به تناسب رشته متفاوت بوده و بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان است که البته این مبلغ برای کل دوره و برای ۴ سال است.

مدیرکل بورس سازمان امور دانشجویان افزود: یکی هم به صورت مقرری که برای هر دانشجو مطابق با حقوق مربی پایه یک آن دانشگاه تعیین می شود.

غلامی در خصوص پرداخت افزایش مقرری دانشجویان بورسیه خارج هم گفت: مقرری دانشجویان بورسیه برای ۶ ماه دوم ، هنوز پرداخت نشده است قرار بود این ۲۰ درصد افزایش مقرری هم با مقرری ۶ ماه دوم دانشجویان بورسیه لحاظ و پرداخت شود که هنوز به خاطر مشکلاتی که عنوان شد پرداخت نشده است که بعد از رفع مشکل، این افزایش محاسبه شده و پرداخت می شود.

همچنین ببینید

رئیس مرکز جذب هیأت علمی شورای تحقیق جذب هیات علمی

تشکیل شورای تحقیق جذب هیات علمی در دانشگاه ها

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسریع در امر تحقیقات و نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *