خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » تعیین وضعیت هیئت علمی دانشگاه آزاد با آیین نامه تشویق و رکود اعضا

تعیین وضعیت هیئت علمی دانشگاه آزاد با آیین نامه تشویق و رکود اعضا

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با ابلاغ آیین نامه ای که جهت تشویق و رکود اعضای هیئت علمی انجام می شود، امید آن می رود تا این اعضا برای ارتقای وضعیت خود تلاش نمایند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

دکتر فرهاد حسین زاده لطفی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: آیین نامه تشویقی و رکورد علمی را حتی‌المکان تا قبل از شروع سال ۹۵ به کلیه واحدها ابلاغ خواهیم کرد که در این آیین نامه در حقیقت این پیش بینی را انجام داده‌ایم تا افرادی که نتوانند در موعد مقرر و اعلام شده ارتقا پیدا کنند چه برخوردی با آنها در دانشگاه انجام شود.
وی ادامه داد: این آیین نامه کمک شایانی نسبت به ارتقای اعضای هیات علمی چه آنهایی که مربی به استادیار هستند و چه افرادی که استادیار هستند به دانشیار و همچنین اعضایی که دانشیار هستند به استاد تمام خواهد کرد.
حسین زاده لطفی بیان داشت: ابلاغ این آیین نامه اثرات مثبتی را به همراه خواهد داشت که پیش‌نویس آن در اسفند ۹۴ انجام شد و سپس تایید ریاست دانشگاه، شاهد رشد و شکوفایی و ارتقای هیات علمی خواهیم بود. علاوه بر آن موضوع توسعه تحصیلات تکمیلی نقطه عطفی است که منجر به ارتقای اعضای هیات علمی خواهد شد چرا که بحث توسعه تحصیلات تکمیلی نگاهی کیفی را طلب می کند.
وی خاطر نشان کرد: توسعه کیفی که در گذشته نیز در دانشگاه انجام شده است در ارتقای و بهبود وضعیت هیات علمی اثر مطلوبی را خواهد گذاشت.

همچنین ببینید

آمار زنان هیات علمی از زبان مشاور امور زنان وزارت علوم

فعالیت بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها

مشاور امور زنان وزارت علوم گفت: بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *