خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد افزایش می یابد

حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد افزایش می یابد

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد از تغییر میزان دستمزد کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: دستمزد کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد در کوتاه مدت از طریق افزایش میزان اضافه حقوق، افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، اساسنامه سازمان سما، ساختار تشکیلاتی معاونت آزمون و ساختار تشکیلاتی سازمانی مرکز آموزش های کوتاه مدت کاربردی از جمله مواردی بود که عصر امروز در جلسه کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر میرزاده و سایر اعضا بررسی شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

امکان برقراری ارتباط میان سازمان مرکزی و ۴۷۰ واحد دانشگاه آزاد از طریق اتوماسیون اداری

حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد از کامل شدن اتوماسیون اداری این دانشگاه خبر داد و گفت: ظرف مدت سه ماه آینده امکان برقراری ارتباط میان سازمان مرکزی و ۴۷۰ واحد دانشگاه آزاد از طریق اتوماسیون اداری فراهم می شود که تکمیل اتوماسیون اداری و ایجاد شبکه سراسری اتوماسیون اداری زمینه ساز انجام فعالیت های دانشگاه برپایه فناوری اطلاعات می شود.

وی خاطر نشان کرد: این اقدام قطعا تاثیر بسزایی در کاهش هزینه ها خواهد داشت چرا که در حال حاضر ۸۵ درصد از هزینه های دانشگاه شامل حقوق و دستمزد کارکنان و اعضای هیات علمی می شود و تنها ۱۵ درصد از درآمدهای دانشگاه به امور توسعه ای اختصاص می یابد.

ایجاد دوره های کوتاه مدت بازآموزی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد

میرزاده وجود پنج میلیون نفر از فارغ التحصیل دانشگاه آزاد را فرصتی بزرگ برای دانشگاه دانست و افزود: ایجاد دوره های کوتاه مدت بازآموزی فارغ التحصیلان در رشته هایی مانند فنی و مهندسی از مواردی است که می توان برای آن برنامه ریزی کرد.

وی با بیان اینکه بازآموزی دوره های پزشکی به امری عادی برای فارغ التحصیلان این رشته ها تبدیل شده است، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری سازمان نظام مهندسی می تواند دوره های کوتاه مدت برای بروز شدن مهندسان به ویژه فارغ التحصیلان رشته عمران و معماری برگزار کرده و با ارائه گواهی به آنان گامی در راستای ارتقای دانش فارغ التحصیلان داشته باشد.

ضرورت تغییر در اساسنامه سازمان سما

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ضرورت تغییر در اساسنامه سازمان سما، گفت: اساسنامه سازمان سما در سال ۱۳۷۰ تنظیم شده بود که با گسترش فعالیت های امروز آن تطابق ندارد. معتقدم رشد و توسعه کیفی سازمان سما تحول کیفی بزرگی در زمینه آموزش های مهارت محوری کشور ایجاد خواهد کرد.

در این جلسه همچنین محمد ابریشمی نیا معاون اداری مالی دانشگاه آزاد از تغییر میزان دستمزد کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: دستمزد کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد در کوتاه مدت از طریق افزایش میزان اضافه حقوق، افزایش خواهد یافت.

برگزاری دوره های آمادگی آیلتس و تافل توسط مرکز آزمون

در این جلسه ساختار واحد الکترونیک دانشگاه آزاد و نحوه ادامه فعالیت آن توسط اعضا مورد بررسی قرار گرفت که تصویب ساختار آن به جلسه آینده موکول شد. همچنین دکتر مجتی علوی فاضل رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد، در این جلسه از اخذ مجوز برای برگزاری کلاس های آمادگی آیلتس و تافل توسط این مرکز خبر داد.

همچنین ببینید

افزایش سقف وام خرید مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها

وام خرید مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه های وابسته به وزارت علوم به دومیلیارد تومان …

یک دیدگاه

  1. با سلام تفاوت حقوق کارکنان با مدرک فوق لیسانس و هیات علمی فوق لیسانس بسیار زیاد است در حالی ساعت کارآنان دو برابر اساتید است . لطفا به کارمندانی که از لحاظ علمی و مدرک تحصیلی هم تراز اساتید و حتی بالاتر هستند توجه بیشتری نشان دهید . متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *