خانه » جذب هیئت علمی وزارت بهداشت و درمان » حمایت ویژه از دانشجویان دکتری تخصصی وزارت بهداشت

حمایت ویژه از دانشجویان دکتری تخصصی وزارت بهداشت

معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت از بهره برداری از ۱۰ آزمایشگاه مرجع منطقه ای و حل مشکل دسترسی دانشگاه های علوم پزشکی به نشریات بین المللی خبر داد.

دکتر رضا ملک زاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ۱۰ آزمایشگاه های مرجع در ۱۰ قطب علمی تا ۹۰ درصد آماده شده اند و در مدت چند ماه آینده ۱۰ آزمایشگاه اول را به مرحله بهره برداری می رسانیم.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

وی افزود: این ۱۰ آزمایشگاه در استان های مختلف و در قطب های علمی مستقر است و پس از آنکه به نتیجه برسد ۱۰ دانشگاه دیگر در برنامه راه اندازی آزمایشگاه قرار می گیرد.

ملک زاده درباره نشریات بین المللی و دسترسی به آنها از سوی دانشجویان و اعضای هیات علمی گفت: مشکلات را به طور کامل حل کردیم و اکنون کتابخانه بزرگ الکترونیکی که از چندی پیش دسترسی مان به آن به دلیل مشکلات مالی بسته بود، پس از پرداخت حق عضویت قابل استفاده شد. اکنون دانشجویان و اساتید مشکلی در این زمینه ندارند و برنامه ریزی کردیم تا سالهای آینده نیز مشکلی بوجود نیاید.

معاون وزیر بهداشت هچنین از حمایت ویژه از دانشجویان دکتری تخصصی خبر داد و گفت: کسانی که بتوانند طرح های تحقیقاتی کاربردی و عملی ارائه کنند حمایت ویژه دریافت می کنند.

همچنین ببینید

فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت

فراخوان جذب هیات علمی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس ۱۴۰۳

دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس به منظور جذب اعضای هیات علمی در قالب تعهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *