خانه » جذب هیئت علمی وزارت بهداشت و درمان » ثبت نام بیش از ۷ هزار نفر در فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت
تغییر شیوه‌ نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی حرفه‌ای

ثبت نام بیش از ۷ هزار نفر در فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت

رییس مرکز جذب وزارت بهداشت از ثبت نام بیش از ۷ هزار نفر در بیستمین فراخوان جذب هیات علمی علوم پزشکی خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سعید چنگیزی آشتیانی افزود: در بیستمین فراخوان جذب و استخدام عضو هیات علمی پیمانی در رشته‌های علوم پایه و بالینی دانشگاه‌ها/ دانشکده‌های علوم پزشکی مجوز استخدام ۱۸۷۶ نفر از سازمان امور اداری استخدامی دریافت شده است.

وی افزود: فرصت شرکت در فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت از ۱۴ بهمن آغاز شد و در ۲۸ بهمن ماه به پایان رسید که با توجه به درخواست های رسیده به مرکز جذب و امور اعضای هیات علمی و نخبگان وزارت بهداشت این مهلت تا ساعت ۲۴ امروز سه شنبه اول اسفندماه ۱۴۰۲ تمدید شده است اما این فرصت دیگر تمدید نخواهد شد.

چنگیزی آشتیانی افزود: در این دوره از فراخوان جذب و استخدام عضو هیات علمی در دانشگاه‌های علوم پزشکی تاکنون بیش از ۷ هزار نفر ثبت نام و مدارک خود را بارگذاری کرده اند که پیش بینی می شود تا پایان مهلت ثبت نام این تعداد افزایش پیدا کند.

وی یادآور شد: صرفاً به مستندات و مدارک بارگزاری شده در سامانه جذب امتیاز تعلق می گیرد. لذا ارائه و تحویل هر گونه فیزیک مدارک خارج از مستندات بارگزاری شده در سامانه به دبیرخانه های هیات های اجرایی غیرقابل بررسی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه ثبت نام و بارگذاری مستندات فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت کلیک کنید.

رییس مرکز جذب و امور اعضای هیات علمی و نخبگان اظهار داشت: نتیجه فراخوان صرفاً از طریق سامانه (کد رهگیری) قابل پیگیری است و معترضین به نتیجه فراخوان ۲۰ روز مهلت اعتراض کتبی به دانشگاه محل تقاضا را دارند. در غیر اینصورت نتیجه قطعی است.

وی تاکید کرد: براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی ۲۰ درصد جذب هیات علمی به نخبگان اختصاص داده شده است که از سال ۱۴۰۲ تعداد ۶۰ نفر از برگزیدگان طرح شهید شهریاری بنیاد ملی نخبگان به عضویت هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی درآمده اند و در این دوره از فراخوان نیز متقاضیان با توجه به شرایط خود می توانند شرکت کنند.

همچنین ببینید

فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت

فراخوان جذب هیات علمی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس ۱۴۰۳

دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس به منظور جذب اعضای هیات علمی در قالب تعهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *