خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » سهم جامعه پزشکی از اعضای هیات علمی کشور

سهم جامعه پزشکی از اعضای هیات علمی کشور

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۱۰ درصد اعضای هیات علمی کشور، از جامعه پزشکی هستند و ۳۰ درصد تولیدات علم در کشور در حوزه علوم پزشکی است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، رضا ملک‌زاده در دیدار هیات رئیسه و پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سالن امام جواد (ع) این دانشگاه گفت: با توجه به این که ۱۰ درصد از اعضای هیات علمی کشور، از جامعه پزشکی هستند و ۳۰ درصد تولیدات علم در کشور در حوزه علوم پزشکی بوده است، می‌توان گفت سهم تولیدات جامعه پزشکی سه برابر نیروی انسانی آن است.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت بیان کرد: اظهار کرد: کشور ایران در بین کشورهای دنیا در زمینه علوم پزشکی، رتبه ۱۷ و از بین دانشمندان یک درصد برتر دنیا، رتبه ۵۰ را کسب نموده و با توجه به درصدهای مذکور جایگاه علمی ما از ۴۹ به ۱۷ ارتقاء یافته است.

وی افزود: دانشمندان جوان ما با توجه به جایگاه علمی خوبی که در جهان دارند و پتانسیل بالا، می‌توانند جزء دانشمندان برتر دنیا باشند.

معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت تصریح کرد: این معاونت آمادگی خود را در راستای کمک به این دانشگاه در هر حوزه پژوهشی اعلام کرده است. تلاش نمایید در یک حوزه خاص ارتقا یافته و محصول دانش‌بنیان را تولید و به مرحله فروش و صادرات برسانید.

در ادامه این نشست مدیران پژوهشی و پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با طرح موضوعات مختلف پژوهشی، دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

همچنین ببینید

اعمال پایه های تشویقی برای اعضای هیات علمی توسط وزارت علوم

اعطای پایه‌ های تشویقی جدید و افزایش حقوق بازنشستگی برای اعضای هیات علمی

وزیر علوم از اعمال پایه‌های تشویقی برای اعضای هیات علمی از سال ۱۴۰۲ که از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *