خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » استفاده از ظرفیت اساتید پیام نور در دانشگاه فنی و حرفه ای
عرفان خسرویان رییس دانشگاه فنی و حرفه ای

استفاده از ظرفیت اساتید پیام نور در دانشگاه فنی و حرفه ای

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای از انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه پیام نور برای استفاده از ظرفیت های مشترک خبر داد و گفت: از ظرفیت اساتید این دانشگاه نیز استفاده می کنیم.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، عرفان خسرویان با اشاره به آمایش رشته های تحصیلی دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: تلاش ما بر این است که رشته‌ها را با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی، صنعتی و بومی آمایش کنیم.

وی ادامه داد: ما رشته‌هایی را که در بوم منطقه حضور ندارد را اصلاح کرده و رشته‌هایی که متناسب با بوم منطقه هستند را به ظرفیت های استانی اضافه می کنیم.

همکاری دانشگاه فنی و حرفه ای و پیام نور برای استفاده از ظرفیت های مشترک

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای درباره استفاده از ظرفیت های بلااستفاده دانشگاه پیام نور در استان ها نیز گفت: یک تفاهم‌نامه‌ با دانشگاه پیام نور منعقد شده‌است که امیدواریم بتوانیم از ظرفیت‌های مشترک‌ دانشگاه پیام نور و دانشگاه فنی‌حرفه‌ای استفاده کنیم همچنین از ظرفیت اساتید این دانشگاه نیز استفاده خواهیم کرد.

انتقال ۱۵۰ عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور به سازمان تحقیقات جهاد کشاورزی و دانشگاه های مادر

پیش از این رییس دانشگاه پیام نور گفته بود: حدود ۱۵۰ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور به سازمان تحقیقات جهاد کشاورزی، تعدادی هم به دانشگاه‌های مادر در استان‌ها منتقل شده‌اند این اساتید عمدتاً در رشته‌های علوم پایه و برخی رشته‌های علوم انسانی فعال هستند.

وی به مهر اعلام کرده بود: دانشگاه پیام نور حدود ۳۸۰ واحد و مرکز دانشگاهی دارد که باید به‌تدریج آمایش و سامان‌دهی شود.

همه مقررات و ضوابط دانشگاه بر اعضای هیأت علمی که به دانشگاه‌های مورد تفاهم منتقل می‌شوند حاکم است و اعضای هیات علمی با حکمی که در دانشگاه پیام نور داشتند، منتقل می‌شوند.

همچنین ببینید

آمار زنان هیات علمی از زبان مشاور امور زنان وزارت علوم

فعالیت بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها

مشاور امور زنان وزارت علوم گفت: بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در …

یک دیدگاه

  1. هدف خرد کردن پیام نوره؟ اصلا چیکار دارید با دانشگاهها هر روز یه فیلمی سر آموزش عالی درمیارید؟ عجیب غریبه والله. این نشون می ده درس خوندن تو این مملکت کار بیهوده ای هست‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *