خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » برنامه دانشگاه تربیت مدرس برای تامین مسکن اساتید
فرهاد دانشجو

برنامه دانشگاه تربیت مدرس برای تامین مسکن اساتید

رییس دانشگاه تربیت مدرس از برنامه این دانشگاه برای کلنگ زنی طرح تامین مسکن اعضای هیات علمی این دانشگاه تا پایان سال جاری خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر،‌دکتر فرهاد دانشجو درباره طرح تامین مسکن اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه ها و برنامه دانشگاه تربیت مدرس گفت: موضوع طرح تامین مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه ها مورد تایید رییس جمهور قرار گرفته است.

وی گفت: امیدوار هستیم که تا قبل از شروع سال جدید بتوانیم کلنگ زنی طرح تامین مسکن اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه تربیت مدرس را انجام بدهیم.

رییس دانشگاه تربیت مدرس خاطرنشان کرد: به منظور اجرای طرح تامین مسکن اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاهیان باید اول مسائل حقوقی و قانونی طرح حل شود و بعد این طرح را کلید بزنیم. البته بخشی از مشکلات طرح حل شده است.

دانشجو درباره طرح تامین مسکن اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه تربیت مدرس یادآور شد: این طرح شامل مسکن برای اعضای هیات علمی و کارمندان و همچنین شامل بیش از ۵۰۰ واحد خوابگاه های متاهلی است.

رییس دانشگاه تربیت مدرس همچنین از تایید طرح تامین مسکن اعضای هیات علمی و کارکنان در هیات امنای دانشگاه خبر داد و گفت: مشکل خاصی در این زمینه در هیات امنای دانشگاه نداشتیم.

به گزارش مهر، عملیات اجرایی ساخت مسکن برای اعضای هیات علمی، کارکنان و خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های دولتی و آزاد توسط دکتر ابراهیم رئیسی، رییس جمهور در ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ آغاز شد. بر اساس این طرح در ۱۵۰۰ هکتار زمینی که برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی و واحدهای مسکونی اعضای هیات علمی در کشور آماده شده است، نزدیک به ۶۰ هزار واحد مسکونی ساخته می‌شود.

همچنین ببینید

آمار زنان هیات علمی از زبان مشاور امور زنان وزارت علوم

فعالیت بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها

مشاور امور زنان وزارت علوم گفت: بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *