خانه » اخبار دوره دکتری » اجرای مجدد طرح دستیار آموزشی دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد در سال آینده

اجرای مجدد طرح دستیار آموزشی دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد در سال آینده

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طرح دستیار آموزشی دانشجویان دکتری و بکارگیری آنها به جای حق التدریسی‌ها در دانشگاه موفقیت‌آمیز بود و در سال آینده تحصیلی نیز اجرا می‌شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سومین روز از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران گفت: به این نتیجه رسیدیم که به جای اساتید حق التدریس از اساتید وابسته که خبره در صنعت و جامعه و مسائل اجرایی هستند و در کنار آن از دستیاران آموزشی که دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد هستند استفاده کنیم.

وی گفت: طرح دستیار آموزشی از فروردین ماه سال گذشته آغاز شد. در سالی که گذشت که ۱۹ هزار نفر از میان ۳۲ هزار داوطلب انتخاب شدند. این افرد مصاحبه علمی شدند و برای آنها یک دوره کارورزی ۴۰ ساعته در نظر گرفته شد. علی رغم موارد نادری که در هر طرحی ممکن است به عنوان اشکال بوجود بیاید، باید گفت، طرح بسیار موفقی بود.

طهرانچی یادآور شد: دانشجویان دکتری برای تدریس دانشجویان کارشناسی درنظر گرفته شده بودند و بسیار مسؤولانه عمل کردند و کیفیت آموزش آنها بسیار بالا بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: برای سال تحصیلی آینده هم دوباره فراخوان دستیار آموزشی ارائه می‌شود. برآورد کرده ایم که به طور متوسط در هر دوره به ۲۰ هزار دستیار آموزشی نیاز داریم.

همچنین ببینید

اعلام جزئیات تسهیلات فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان از حمایت ۴۰۰ میلیون تومانی برای …

۳ دیدگاه

  1. طرح هیئت علمی وابسته مصداق عینی سواستفاده بود. می خواستند کمبود استاد رو با این روش رفع کنند. بیش از ۵ ماه گذشته اما حتی هزارتومن واریزی نداشتند در صورتیکه از ابتدا اعلام کردند ماهیانه حق الزحمه پرداخت می شود، بعداعلام کردند پایان هر ترم درحالی که هیچکدام از وعده هاشون عملی نشد. فقط بااین کار مسئولان دانشگاه رو بیش از اندازه طلبکار کردند که چون شما وابسته هستید باید حتما واحدهای ارشد و دکتری به اجبار تدریس کنید بدون اینکه کوچکترین خدمات بیمه ای یا مادی داشته باشند.

    • کجای دنیا در یک دانشگاه یک خانم از صبح ساعت هفت و نیم تا ساعت دو و نیم کارمند بخش …. است و بعدالظهر از ساعت ۳ به بعد هیئت علمی وابسته که در دانشگاه آزاد مشهد چنین شده است

  2. این طرح یک فریب بیش نیست .من خیلیا رو میشناسم که شناسه تدریس گرفتن ولی دیگه اتفاق خاصی نیفتاد وهنوز بیکارن .از جمله خود من .این طرح فقط برای جذب دانشجو به دانشگاه آزاد هست وبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *