خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » اعلام سقف حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه ها
علی خطیبی معاون وزیر علوم

اعلام سقف حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه ها

در شورای عالی حقوق و دستمزد اعضای هیأت علمی سقف حقوق برای استادیار ۶۶ میلیون تومان، دانشیار ۷۰ میلیون تومان و استاد تمام ۷۵ میلیون تومان تعیین شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون وزیر علوم گفت: برای اولین بار دستور آغاز ساخت مسکن دانشگاهیان با حضور رییس جمهور و در جلسه شورای عالی مسکن طی هفته آینده صادر می شود.

علی خطیبی در اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در دانشگاه فردوسی مشهد، در مورد تأمین اراضی و احداث مسکن دانشگاهیان اظهار داشت: امروز در آموزش عالی ۲ میلیون متر مربع فضای عمرانی نیمه کاره داریم، اگر رقم بودجه عمرانی هر سال ۱۰۰ درصد اختصاص پیدا کند، ۱۳ سال و دو ماه زمان نیاز داریم تا همین پروژه‌ها کامل شود. این وضع یعنی تعریف پروژه عمرانی جدید نه درست است و نه امکان آن را داریم. در دولت هم پروژه جدید تعریف نشده و این سیاست کلی دولت است، حتی رئیس جمهور پروژه‌های نیمه کاره را تمام می‌کند.

وی در مورد تأمین مسکن اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه نیز گفت: بیش از ۱۰۰۰ هکتار اراضی دانشگاه را طی ۹۱ جلسه از اردیبهشت ۱۴۰۲ تا دی ماه ۱۴۰۲ تعییر کاربری دادیم. بر اساس توافق با وزارت راه، اولویت اول فاقدین مسکن و اولویت دوم همه افراد برای کسب مسکن دانشگاهیان هستیم.

رئیس جمهور دستور آغاز ساخت مسکن دانشگاهیان را صادر می‌کند

خطیبی گفت: برای اولین بار دستور آغاز ساخت مسکن کارکنان یک دستگاه با حضور رئیس جمهور و در جلسه شورای عالی مسکن طی هفته آینده در یک جلسه ویدئو کنفرانس داده خواهد شد. روند تغییر کاربری زمین‌های ۱۳ دانشگاه در ۸ استان انجام شده است، ما فعال‌ترین دستگاه اجرایی در این حوزه هستیم به دلیل اهمیت نخبگان و آموزش عالی خود رئیس جمهور روند آغاز ساخت مسکن را اعلام می‌کنند. دانشگاه‌هایی هم که هنوز اقدام نکرده اند، باید این روند را طی کنند تا بار مسکن از روی دوش کارمندان برداشته شود.

معاون وزیر علوم ساخت خوابگاه متاهلی را نکته مهم دیگر دانست و گفت: از آغاز تأسیس دانشگاه در ایران در سال ۱۳۱۳ تا سال ۱۴۰۰ کمتر از ۱۰۰۰ واحد خوابگاه متاهلی ساخته شده بود و از سال ۱۴۰۰ به دلیل تکالیفی که بر اساس قانون جوانی جمعیت و سیاست‌های نگهداشت نخبگان داشتیم و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، ۳۵۰ واحد خوابگاه متاهلی ساخته و تحویل داده ایم. دانشگاه‌های رازی کرمانشاه، ارومیه، یزد، دامغان، صنعتی اصفهان و محقق اردبیلی اقدامات خوبی صورت دادند.
برای خوابگاه متاهلی با شورای پول و اعتبارات جلسات کارشناسی داشتیم و در شورا پذیرفته شد برای ساخت این خوابگاه‌ها از ظرفیت وام نهضت ملی مسکن استفاده شود، یک بانک هم بانک عامل تعیین شد.

وی افزود: این وام دو سال تنفس دارد و با توجه به اثری که توسعه خوابگاه‌های متاهلی در ماندگاری در نگهداشت نخبگان و سیاست جوانی جمعیت دارد و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری انتظار داریم دانشگاه‌ها از این وام استفاده کنند.

مولد سازی را جدی بگیرید

وی با تاکید بر اهمیت توجه به مولدسازی اموال دانشگاه‌ها گفت: نباید در مورد مولدسازی تردید داشته باشیم و تمام پول مولدسازی به خود دانشگاه برمی گردد؛ مشروط بر اینکه اموال و املاک را در ۴ کمیته، یک کمیته استانی و ۳ کمیته ملی مطرح کنید. تاکنون ۸۸ ملک از دانشگاه‌های مختلف را به کمیته مولدسازی بردیم و مصوبه فروش گرفتیم.

آورده سفرهای استانی برای دانشگاه‌ها

معاون وزیر علوم یکی دیگر از دستاوردهای این حوزه را مصوبات سفر ریاست جمهوری دانست و گفت: در دور اول ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های نیمه تمام جذب کردیم که ۳۴ درصد آن به حساب دانشگاه‌ها واریز شده است. در دور دوم سفرهای رئیس جمهور تاکید داریم، همه منابع وعده داده شده دور اول کامل اختصاص یابد.

وی به مدیریت هزینه اشاره کرد و گفت: برخی دانشگاه‌ها در کاهش هزینه‌ها بسیار موفق بودند و برخی درآمد اختصاصی را افزایش داده اند. ولی دانشگاه‌ها باید در حوزه تخصصی خود مانند فروش تحقیقات، پژوهش، فروش فناوری و بهبود ارتباط با صنعت درامد کسب کنند. یکی از راه‌ها هم در گذشته کسب درامد از سود سپرده بود که بر اساس قانون حذف شده و به همین دلیل هم درآمد برخی دانشگاه‌ها کاهش یافته است.
در حوزه درآمد اختصاصی دانشگاه صنعتی اصفهان و در حوزه جذب دانشجوی خارجی دانشگاه محقق اردبیلی بسیار خوب عمل کرده اند.

وی با اشاره به مدیریت بودجه و هزینه در دانشگاه‌ها گفت: پذیرش دانشجوی شبانه برای آموزش عالی مقرون به صرفه نیست. زیرا شهریه این دانشجویان برای یک سال به طور متوسط حدود ۸ میلیون تومان است ولی قیمت تمام شده هزینه برای این دانشجویان به صورت کلی و خام بیش از ۵۰ میلیون تومان است و این کار راهبرد مناسبی برای افزایش درآمد نیست.

وی در مورد پاداش پایان خدمت کارکنان وزارت علوم شامل اعضای هیأت علمی و کارکنان اظهار داشت: حدود ۹۰۰ میلیارد تومان پاداش پایان خدمت بدهکار بودیم که پرداخت کردیم. همچنین دو ترمیم تخصیص برای دانشگاه‌ها برای تأمین منابع تغذیه تحت عنوان ضروری حساب در آذر و یک بار هم در دی ماه واریز کردیم. ترمیم تخصیص سومی هم تا قبل از واریز حقوق بهمن واریز می‌شود این مبلغ هم ۴۰۰ میلیارد تومان است بنابراین ۳ ترمیم تخصیص برای دانشگاه‌ها در این مدت داشتیم.

اعلام سقف حقوق اساتید

خطیبی در مورد سقف حقوق اعضای هیأت علمی گفت: اکنون حدود ۳۳ هزار عضو هیأت علمی (وزارت علوم) در کشور داریم که در کل کشور ۵۶ نفر و زیر نیم درصد، حقوق بالای سقف حقوق یعنی ۵۵ میلیون تومان دارند. بنابراین فراگیری زیادی ندارد، این موضوع در شورای عالی حقوق و دستمزد مطرح شد و در نهایت سقف حقوق برای استادیار ۶۶ میلیون تومان، دانشیار ۷۰ میلیون تومان و استاد تمام ۷۵ میلیون تومان تعیین شد ولی این موضوع شامل مقامات و معاونان وزیر نشد. مالیات قراردادهای پژوهشی نیز بر اساس بودجه سال آینده ۵ درصد شد. وام مسکن اعضای هیأت علمی را هم از ۱ میلیارد تومان به ۲ میلیارد تومان افزایش دادیم.

وی در ادامه به مواردی از قانون بودجه ۱۴۰۳ و برنامه هفتم توسعه پرداخت و گفت: بر اساس برنامه هفتم توسعه دانشگاه‌ها باید برای بودجه اعتبارات و هزینه‌ای توافق نامه با سازمان برنامه و بودجه امضا کنند. باید تلاش کنیم این مورد را تاحدی تسهیل کنیم.

معاون وزیر علوم تاکید کرد: دولت سیزدهم خود را مکلف کرده است به کارمندها رفاهیات را هم در بحث مسکن، غذا و مناسبت‌ها پرداخت کند. رؤسای دانشگاه‌ها نیز به این موضوع توجه کنند.

وی با تاکید بر جذب نخبگان در بدنه دولت گفت: برخی از آنها در سال جاری دانشگاه‌ها را انتخاب کرده اند و حدود ۱۰۰ نفر باید دوره‌ای را باید بگذرانند و وارد دانشگاه‌ها شوند، از این ظرفیت استفاده کنید. فوق العاده خاص کارمندان در مجلس ۳۰۰۰ میلیارد مصوب شده است و به همه دستگاه‌ها پرداخت خواهد شد.

همچنین ببینید

ابلاغ مصوبه تعیین ترکیب هیات مرکزی جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

ابلاغ ماده واحده تعیین ترکیب هیات مرکزی جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه تعیین ترکیب اعضای هیات مرکزی جذب هیات علمی دانشگاه …

۱۰۷ دیدگاه

  1. کسی میدونه حقوق هیئت علمی پژوهشی وزارت علوم برا استادیار چقد هست؟

  2. متاسفانه چون اکثر خود مسولین از اعضای هیات علمی هستند هیچ اقدامی در کم کردن اختلاف حقوق بین کارمنان و اعضای علمی نمی کنند. چرا باید یک کارمند ساده ۱۳ یا ۱۴ میلیون حقوق بگیرد و هیئت علمی از ۲۵ میلیون تا ۵۰ میلیون و کلی مزایا دارد. حق مدیریت. گرفتن پول مرخصی. میتواند تا هر زمانی بخواهد کار کند و دهها آیتم دیگر

  3. :وزارت علوم وزارتخانه ارباب رعیتیه. کارشناسان ارشد و دکتری که هیات علمی نیستند نهایت ۱۵ میلیون حقوق می‌گیرند و در آزمایشگاهها جان می کنند. ولی یک هیات علمی ۴ برابر یک کارشناس فوق لیسانس یا دکتری حقوق میگیره و اکثر پستها هم تک ستاره ای کرده اند تا هیات علمی را بگذارند. وزارتخانه ای پر از تبعیض .

  4. وزیر ناپخته به این میگن بگو هیات علمی ۷۰ میلیون میگیرد کل ملت باور میکنند به جز خود هیات علمی که میداند چند میگیرد و چگونه دارد با مشکلات زندگی دست و پنجه نرم میکند.

    • اسماعیل دره زرشکی

      حق با شماست الان استاد تمام با پایه ۳۰ کلا سی و یک میلیون دریافتی دارد افرین به خرد شما که گول تبلیغات را نمی خورید

  5. این اعداد برای هیات علمی های عادی نیست در دانشگاه ما یک استاد تمام با سی و چهار سال سابقه و مزایای دیگه ۶۵ ملیون هست حقوقش. من خودم با ده سال سابقه حکمم سی میلیونه و دریافتیم بیست و سه. اصلا از این خبرا نیست. تازه تمام وقت هم هستیم حق نداریم جای دیگه کار کنیم.

  6. کاش جذب هیات علمی مثل تمام دنیا بصورت شناور می بود تا رقابت بیشتر می‌شد و بقیه هم حق هیات علمی شدن داشتند. داخل دنیا یک سال برای استاد دانشگاه قرار داد بسته میشه و شاید سال بعد نباشند. والا داخل یک دانشگاه کشور من کسانی رو میشناسم که با رزومه علمی پایین بر اساس رابطه جذب هیات علمی شدند. و نخبه های که فارغ التحصیل دانشگاه ها سطح یک کشور بودند دارند فرار مغزها میشند و بعضی ها هم بخاطر بیکاری افسرده میشند.
    لعنت به تبعیض

    • سی درصد مالیات کسر می‌شود و با احتساب بیمه و کسورات بازنشستگی اگر کسی در حکمش سقف ۷۵ میلیون هم باشد حداکثر ۴۵ میلیون دریافت می‌کند. بقیه میره جیب دولت

      • همه که هیات علمی نمی شوند ما ما ود دانشگاه افرادی داریم دکتری داره و مقاله هم داره و پژوهش هم میکنه چون هیات علمی نیست ۱۶ میلیون حکم زدند آیا این عدالته!

  7. دقیقا درست میفرمایید.فرق است بین کسانیکه بطور مستمر به تحصیلات خود ادانه داده و بدون هیچ سهمیه ای توانسته اند به مدارک و مدارج علمی بالا برسند تا کسانیکه در حین خدمت به تحصیل ادامه داده و فقط یک مدرک تحصیلی دریافت کرده اند.خوبه مشکلات امروز جامعه به عینه مشاهده میشه.

    • البته تفاوتهایی اساسی وجود دارد، متاسفانه خیلی ها فکر می کنند درامدو حقوق اعضای هییت علمی دانشگاه همانند اون ۵۶ نفر هست البته در مقابل تجربه و زحمات آنها هم جای توجه بیشتری دارند ،معمولا یک استاد دانشگاه در راه پژوهش و تحقیق و تدریس شب و روز نمی شناسد فقط ۲۰ سال درس خواندن نیست. خیلی ها هم بخاطر بی توجهی ها راهی کشورهای غربی می شوند،( فراری دادن مغزها)،

  8. سلام
    نه حقوق هفتاد میلیونی درست است و نه وام ۲ میلیاردی. اصلا هیچ بانکی به اعضای هیأت علمی وام نمی دهد
    فقط عادت دارند اعداد و ارقام نجومی را بیان کنند. عده ای ساده دل هم باور می کنند.

  9. با سلام
    استادیار پایه ۱۲ دانشگاه دولتی با ۱۲ سال سابقه تمام وقت از ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر شنبه تا ۴ شنبه هستم و حقوقم با تمامی مزایا ۲۴ میلیون تومان.
    تا جایی که من در جریان هستم دانشیار با ۲۰ سال سابقه هم ۳۰ میلیون تومان دریافتی داره. این سقف برای کجاست؟
    در چهل سالگی پس از ۲۰ سال درس خوندن و ۱۲ سال کار کردن در فکر استعفا و شغل آزاد هستم. لطفا خبر را کامل و با جزئیات منتشر کنید تا حداقل عوام نفرینمون نکنند.

  10. سلام

    این اعداد به نظر واقعی نمی آید. این را با اطمینان می گویم “یک دانشیار دانشگاه با ۲۴ سال سابقه الان دریافتی ماهیانه حدود ۳۰ دارد.”
    تا جاییکه می دانم اکثریت اعضای هیات علمی دریافتی حدود ۲۰ دارند.

    این تیتر خبر و قانون گمراه کننده است.

  11. قیمت. و حقوق ها را بر اساس. در آمد دولت تایین می شود

  12. شغل دولتی یعنی بردگی فرقی نمی کند کارمندی باشد یا هیات علمی. این حقوق های چندرغازی هم مثل جوک می مانند.

  13. سلام من معلم هستم، ۷سال سابقه دارم، لیسانسم در. دانشگاه ملی فوقم در دانشگاه بهشتی دکتریم در دانشگاه تهران، داخل آموزش و پرورش دارم حقوق ۱۵میلیون میگیرم و هیچ وقت سقف حقوقم به ۷۰میلیون نخواهد رسید.
    در دنیا بهترین ها معلم میشند، در دنیا سیستم یکپارچه آموزش داره، در دنیا حقوق معلم و استاد دانشگاه تفاوت آنچنانی نداره، چرا در ایران اینقدر تبعیض در پرداخت هاست. چه تفاوتی با معلم و استاد دانشگاه هست!؟

    • آقا کجا هفتاد میلیون؟! اگر جایی می‌دهند بگویید ما برویم همانجا هیئت علمی شویم. با منت مالیات کم‌کرده ۲۲ میلیون می‌دهند به دانشیار. جای مالیات و حق بیمه‌ی کم شده کوچکترین خدماتی هم وجود ندارد. یک اسنپی فول‌تایم ماهیانه ۳۰ تومن درآمد دارد. جای اینکه حمایت از این باشد حقوق معلم و استاد از این بیشتر باشد، نگاه کنید سرمایه به جیب چه کسانی می‌رود.

    • باز هم خدا را شکر کنید که در همان اموزش و پرورش تنها نیاز است درس بدهید اگر در دانشگاه می خواستید مقاله هم مرتب بنویسید چه می گفتید؟!!

      • مگه مقاله کیو وان با ۱۷۰۰ دلار پرداختی کاری داره که کسی نتونه. کیو ۴ و علمی پژوهشی هم که هر بچه ای انجام می دهد. کاش حقوق به کسی می دادن که دانشگاههای بزرگ به کارش استناد کنند و یا مشکلی از مملکت را بتواند حل کند. با این کارها اکثر دانشگاه‌ها سربارند و دردی از مملکت دوا نمی شود.

        • آی اس آی، Q1 تا Q4، اچ ایندکس، سایتیشن، اینها همه یک بازی هست که برای ما جهان سومیها درست کردن. فقط کاری ارزشمنده که خروجی کاربردی داشته باشه و بدرد بخور باشه. نه اینکه گرنت و پول مملکت رو برای چاپ مقاله تو مجلات خارجی هزینه کنیم و بعد هم به همدیگه بگیم من JCR دارم و فلان…
          تا زمانی که پزوهش های کاربردی ملموس معیار نشه، هزینه کردن بیخوده.

    • شما معلمها از شدت بیکاری همه جا ول هستید درباره حقوق همه نظر میدین حسادت میکنید کجای دنیا حقوق معلم و استاد دانشکاه یکی هست آخه؟ حقوق معلم در آلمان نهایت هشتاد هزار دلار ولی هیات علمی میتونه تا ۲۰۰ یا ۲۵۰ هزار دلار هم برسه
      اینقدر تو پیجها و گروهها و کانالهای بقیه مشاغل و اصناف ول هستید و فریاد آه و ناله و حسادت و وامصیبت و جلز و ولزتون هم که به آسمون هست! به جاش یه سرچ بزنید اطلاعات عمومیتون بره بالا ببینید واقعا در دنیا حقوق معلم چقدره حقوق هیات علمی دانشگاه چقدره اون که شما شنیدی فلانی رفته فلان دنشگاه خارجی ماهی ۵ هزار دلار میگیره اندازه معلم دستیار تدریس هست نه هیات علمی

  14. اگر بحث علم صلاحیت باشه کل جامعه از مدرسه تا دانشگاه شامل میشه .در ضمن پس کجا خوبه دانشگاه سراسری منظورت که همشون با باند بازی شدن استاد

  15. دانشگاه فرهنگیان؟؟! مدرسه اسمشو بزاری بهتره بنده خدا کدام علم کدام معلم یه مشت بی سواد تر از خودتان تحویل جامعه میدین همون حقوق هم از سرتون زیاده واقعا چه زحمتی میکشید جتی مقالات علمی رو میدین براتون تهیه کنن و در مجامع علمی پز بدید فلان تعداد مقاله دارم خروجی علم شما همین دانشجویان و معلمین بی سوادب هستش که در سطح جامعه میبینیم

    • باحرفای شماکاملاموافقم دانشگاه فرهنگیان وخروجی آن بسیاربیسوادهستن ولیاقت وسوادتدریس راندارن بااون دانش کم.

    • معلمی که ده میلیون حقوق بگیره و بره اسنپ کار کنه باید دانس آموز بیسواد تحویل جامعه بده و شما استادان جزوه ای چه دسته گلی سر کشور می‌زنید حقوقهای چند ده ملیونی میگیرید! همه کارهای تحقیقاتی را هم دانشجویان و کارشناسان انجام میدهند‌

  16. وام ۲ میلیاردی با بیش از ۲۰ درصد سود. یعنی نابود کردن زندگی اساتید.

  17. چرا بلد نیستید خبر رو درست پخش کنید؟ میگید سقف حقوق فلان. چرا کف حقوق را نمیگید؟ مگه ما چند حقوق میگیریم؟ پدرم بازنشسته مخابراته ۱۴ میلیون حقوق میگیره. با مدرک دیپلم! من با مدرک دکترا در چهل سالگی ۲۱ تومان حقوق میگیرم. پدر پدرمم هم درومده تا هیات علمی شدم. یه ذره عقل داشته باشین

  18. سلام. چه جالب. والا ما دولتی هم هستییم و یک چهارم این سقف رو با چه مشکلاتی بهمون میدن. تو بهترین دانشگاه ها با چه سختی درس خوندیم. از صبح ساعت ۸ تا بعدازظهر ساعت ۸ هم کارت می زنیم. پنجشنبه و جمعه و خارج از ساعت کاری هم برامون تعریف نشده عملا. من نمی دونم از این ارقام داریم یا نه. ولی در مورد ما که عموم هیات علمی محسوب میشیم همچین چیزی نیست برای خواص باشه نمیدونم. یه بنده خدایی پارسال گفتم ۱۸ میلیون می گیرم رفته بود گفته بود دروغ میگه. هیات علمی زیر ۵۰ نمی گیره. یکی یه حرفی می زنه از روی خیرخواهی یا برعکس نمی دونم ولی یه سری هم نادانسته و ناحق شروع می کنن به اظهار نظر های نادرست و …

  19. حیف از این عمر

  20. من هیئت علمی آزاد با ٢٣ سال سابقه و پایه ٢٣ ، ١٩ میلیون میگیرم واقعا جای تاسفه اینهمه تفاوت بین دانشگاهها

    • من استاد تمام هستم اونم در دورترین جای ایران الان ۳۰ میلیون حقوق می گیرم در جایی که اسمش منطقه آزاد و پرت خدمت می کنم هزینه ها بالا و اجناس اینجا سه برابر شهرستان ی رفت هواپیما سه میلیون هزینه اش تازه برسی تهران واقعا این حقوق جوابگوی زندگی نیست

  21. کارمندان دکتری را دریابید…من خدمه دانشگاه بودم و در حین کار ،تولنستم مدرک دکتری بگیرم…چه تفاوتی بین من و اساتید جوان بی تجربه وجود دارد…

    • تحصیلات مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتریتو لطفا بگید.

    • شما از بی سوادی به مدرک رسیدی با اون نخبه ای که زحمت کشیده و مدارج علمی رو در سطح بالا و نه ضمن خدمت طی کرده تفاوت از زمین است تا آسمان شما ضمن خدمت دنبال مدرک بودی اگه دنبال علم بودی قبل استخدام میرفتی دنبالش و بخاطر مدرک گرفتن اساتید هم هواتون رو دارن و..

    • احسنت که ادامه تحصیل داده ای .
      و مدرک دکترا گرفتی و بهتر است که در شغل خودت بمانی و بهتر خدمت کنی.

    • شما حداقل ۶ سال حقوق می گرفتید و در حال دریافت حقوق درس می خواندید اون بنده خدا بدون حقوق ریسک کرده دکترا خوانده.

    • تفاوت در اینه که کارمندان دانشگاه از هز جا از علمی کاربردی گرفته تا هر جای دیگری هم مدرک بگیرند به هنگام همان کار کردنشون تو دانشگاه!!!! ازشون میپذیرند و حقوقشون هم افزایش پیدا می کنه و کسی نمی پرسه با این دکترایی که گرفتند قراره بهتر تایپ کنند یا بهتر به کارهای اداری برسند؟!!!

    • شما طبق قانون خلاف کردی حین شغل در مقطع دکتری که تمام وقته تحصیل کردی. سهم شما انفصال از خدمات دولتی هست. همین حقوقتون هم حلال نیست.

    • اسماعیل دره زرشکی

      لطفا مرد باشید بگین مدرک از کجا گرفتین و رزومه علمی خودتون هم بگین و خیلی توهم نزنید چون دکتری دارین هیات علمی میخواین بشین!!

  22. من عضو هیات علمی علوم پزشکی با دو سال سابقه و ۳۴ تا مقاله isi ماهی ۱۹ تومن میگیرم اگه اسنپ کار کنم ماهی بیست تومن داشتم تازه کلی جواب باید پس بدیم

  23. معاون محترم وزارت علوم !لطفا کارمندان دکتری را دریابید! همه پست های اجرایی دانشگاهها فقط در همین هیات علمی ۷۵ میلیونی است. لطفا به کارهای آموزشی خود برسید و کارهای اجرایی دانشگاهها را به کارکنان دارای دکتری و ارشد بسپارید. قرون وسطی نیست همه می فهمد تبعیض و حامی پروری را کنار بگذارید تا پولتان بی برکت نباشد !!!

  24. دکتر معلم ها را نمیدانم اما عده ای که به صورت آزاد و نه معلم جذب دانشگاه فرهنگیان میشوند معمولا افرادی هستند که هر سه مقطع را در دانشگاه دولتی برتر و خوب سالها تحصیل نموده اند معدل خوب سابقه آموزشی خوب از لحاظ پژوهش خوب و به خاطر این دانشگاه فرهنگیان را انتخاب نموده اند که بتوانند از علم خود در مسیر کارآمدتر و موثرتری استفاده نمایند منتها حقوق یک استادیار با حقوق معلمی که توسط همین استاد آموزش دیده نهایتا سه چهار میلیون تفاوت دارد و از سوئی انتخاب و گزینش هیات علمی ، گزینش دانشجو ..سرفصل و قوانین و … از سوی وزارت علوم برای دانشگاه فرهنگیان تعیین میشود چرا برای حقوق اینگونه نباشد …در کل دانشگاه فرهنگیان بعنوان دانشگاهی مهم باید کاملا تحت نظر و مدیریت وزارت علوم باشد تا ارتقا بیشتری یابد وزارت آموزش و پرورش به همان مدارس رسیدگی کند بهتر است و به خاطر اهمیت دانشگاه فرهنگیان باید به هیئت علمی ها مزایا و حقوق بیشتری تعلق گیرد بالاخص در آموزش ابتدایی که حساسترین دوره ی عمر آدمیست …

    • متاسفانه به تنها چیزی که در دانشگاه فرهنگیان اهمیت داده نمیشود علم و سواد است بنده دکتر معلمم و زمانی مدرک گرفتم که علم و سواد ارزشی داشت و مثل امروز با پول مدرک دکتری نمیدادند هر سه دوره‌ی تحصیلی تا دکتری رو دوره‌های روزانه دانشگاه دولتی با رتبه خوب و معدل الف گذرانده‌ام ۱۰ سال است که حق‌التدریس دانشگه دولتی کار می‌کنم این بی عدالتی است که به استادیار دانشگاه که خیلیاشون با فوق لیسانس و با رابطه استخدام شده و سپس دوره‌ی دکتری رو بورسیه شده‌اند حقوق آنچنانی بدهند.آنوقت معلمان و دیگر کارمندان با شندره‌غاز حقوق در فلاکت باشند. در مورد دانشگاه فرهنگیان هم متاسفانه دست کسانی افتاده که اکثرا با رابطه سرکار هستند و شایستگی علمی ندارند.

  25. قرار بود وضعیت استادان حق التدریس به هیات علمی وابسته تغییر پیدا کند نتیجه چی شد .من از اول هفته تا آخر هفته در چهار دانشگاه از صبح تا عصر کار می کنم و حقوق ماهیانه هفت میلیون هم نمی شود

  26. کارمند و پلیس شغل بااهمیتی دارند ولی سواد و تخصص همین کارمند و پلیس از کجا میاد؟ مطمعنا مدرسه و دانشگاه … مدرسه و دانشگاه در همه ی دنیا محل ایجاد تحوله و استاد و معلم جایگاه بالایی دارند چرا که شغل پایه ای دارند درسته بعضی دانشگاهها مثل آزاد و پیام نور و علمی کاربردی خروجی های مطلوبی ندارند بعضی هیئت علمی ها سطح بالا و کارایی ندارند و معلمان که هر کس از راه رسیده معلم شده ولی دلیل بر بی اهمیتی این مشاغل نیست و باید مدیریت و فرایند بهبود یابد تا خوبها بمانند گزینش سخت شود ناکارامدها حذف شوند و به همان افراد هیّت علمی کارامد بالاخص در دانشگاه فرهنگیان از لحاظ رفاهی رسیدگی شود

    • اساتیددانشگاه آزاد را هم سقف حقوقشون را بزارید
      این واسه دانشگاه دولتی هست

    • دانشگاه فرهنگیان؟؟! مدرسه اسمشو بزاری بهتره بنده خدا کدام علم کدام معلم یه مشت بی سواد تر از خودتان تحویل جامعه میدین همون حقوق هم از سرتون زیاده واقعا چه زحمتی میکشید جتی مقالات علمی رو میدین براتون تهیه کنن و در مجامع علمی پز بدید فلان تعداد مقاله دارم خروجی علم شما همین دانشجویان و معلمین بی سوادب هستش که در سطح جامعه میبینیم

      • من خودم در دانشگاه فرهنگیان درس خوندم و حرفتون رو قبول دارم نود درصد خروجی دانشگاه فرهنگیان فقط از لحاظ پرورشی و اعتقادی آموزش دیده اند و از نظر علمی تقریباچیزی برای ارائه ندارند
        به همین علت تحصیلاتم رو در یه دانشگاه دیگه ادامه دادم و برای تحصیل دکتری الان خارج از کشور هستم

  27. عوامفریبی تا کجا؟ لطف کنید بگین کف حقوق چقدره، بگین اکثر هیات علمی ها چقدر میگیرن! بخدا خودشون خجالت میکشن بگن. ۱۵ تا ۱۸ میلیون. چکار به سقف دارین؟ اون و رییس دانشگاه میگیره. کارمند بیشتر میگیره الان. حیف عمر واقعا..

  28. سلام عزیزان
    این اقلام سقف حقوقه که باید درآینده تحقق پیداکنه ولی الآن یک استاد یار دردانشگاههای دولتی دربدو استحدام زیر ۲۰ میلیون میگیرهوبابیست سال سابقه حدود ۳۰ میلیون می گیره.
    مطلب دیگراینکه اگراینها عملی شد حتما به دانشگاه فرهنگیان هم پرداخت خواهدشد چون اون هم دانشگاه دولتی است. ودانشگاه آزادهم باید تبعیت کند حالا اگر دقیق تبعیت نکنددرآن حول وحوش باید باشد. واما تسهیلات دومیلباردی مسکن اولا برای مسکن کافینیست وثانیا قسطش باحقوق اساتیدسازگاری ندارد.بهترین راه برای حل مشکلات اولا مهارتورم وثانیا ساخت مسکن برای اساتیده. توجه داشته باشیم که اساتید دانشگاه معمولا جزءنخبگان جامعه هستند.ضمن اینکه حقوق کارمندان وکارگران هم بایدترمیم شود.

  29. مردم رو دارن الکی نسبت به اساتید بدبین می کنند. خدا شاهده، استادیار دانشگاه دولتی ، تازه استخدام، ۲۴ میلیون هست. همه اینها الکی هست. چند روز پیش رییس دانشگاه تربیت مدرس می گفت هیات علمی ما نمیتونه کرایه خانه بده. که راسته با بیست میلیون مگه میشه.
    من استاد دانشگاه آزاد هستم، دانشیار با بیست سال سابقه، حکمم بیست و هشت.
    تو دولتی هم همین حدود با چند میلیون اختلاف

    • سلام لطفا به حقوق هیئت علمی های دانشگاه های غیر انتفاعی هم رسیدگی کنید که واقعا حداقل حقوق های آن هر سال از حداقل حقوق های کارگر که در سال مصوب می‌شود هم کمتر است و اصلا نمی‌شود به آن گفت حقوق هیئت علمی

  30. از وزارت علوم خواهش می کنیم دانشگاه فرهنگیان را در یابند. رانت، تبعیض، پول شویی، سلیقه ای و غیر قانونی از شاخصه های عملکردی این دانشگاه است. چرا یک دانشگاه در برزخ وزارت علوم و اموزش و پرورش باشد؟ متاسفانه اقای وزیر به جای ارتقائ این دانشگاه و دانشجوی ان مشکلات اموزش و پرورش راهم به ان دانشگاه منتقل کرده است. مگر قحط الرجال است که افراد ناپخته و حتی… در رآس اموری بنشینند که خود در اولیات شخصی شان گیرند. تقاضا داریم یک دادرسی پیدا شود.

  31. متاسفانه حتی دانشگاه دولتی هم چه استاد یار، چه دانشیار، وچه استاد تمام آپدیت نیستند و بدترین فشار را به دانشجو میارند علم به روزی ندارند. برگه امتحانات که دور از چشم دانشجویان، دانشجو تصحیح میکند کار خاصی انجام نمی‌دهند، تبعیذ که هست. بابت چه کاری میخواهند حق بگیرند، من خودم تحصیل کرده دانشگاه معتبر هستم ولی دارم کارگری میکنم. متاسفم از ضعف مدیریت کشور

    • درس نمیخونید همش کله تون تو گوشی و اینترنت بعد میخوایی‌ ۲۰ بشی. این استادا که میبینی اکثرشون موقع دانشجویی نامبر وان کلاس و دانشگاهشون بودن به این خفت افتادن

      • نه بابا نه به درس ربطی داره نه به معدل . دوست من با ی مدرک حسابداری ساده و تسلطش به زبان توشرکت خارجی کار می‌کرد در ایران خدا شاهده از حقوق پایین شروع کرد بعد حقوقش شد ۵۰ میلیون بعد الان رفته ماموریت تو پاریس فرانسه خدا شاهده ماهی ۴۰۰ میلیون میگیره پاریس خانه خریده .

    • امیرپیروز کلاهی‌آذر

      سلام
      لطفا این موارد را به تمام اساتید نسبت ندید. بنده خودم تمام کارهای پژوهشی ام را به شخصه انجام می‌دهم و به هیچ عنوان به هیچ دانشجویی وابسته نیستم. امتحان‌ها را هم با کمال دقت (امتحان تشریحی میان ترم و پایان ترم) بطور دقیق می‌گیرم و تمام پاسخ‌ها را با دقت تمام تصحیح می‌کنم. لطفا منصف باشید!

  32. سلام، فکر می کنم در خبر آمده سقف حقوق، نه حقوق جاری. اطلاع دارم عده ای محدود با داشتن خلا قانونی با تعریف حق ماموریت و سایر گزینه ها همین الان هم از این مزایا استفاده می کنند. ولی بسیاری از اساتید مجرب کشورمان همان حقوق حدود ۱۵ میلیون را می گیرند.

  33. با پارتی وارد هیات علمی میشن این همه هم حقوق

  34. واقعا جای تاسف دارد این همه اختلاف حقوقی یه کارمند باید ده میلیون حقوق بگیرد یا یه پلیس که روزانه شهید میدهن۱۲میلیون اون وقت یک هیت علمی۷۰میلیون بعد با این دانشگاهای بی کیفیت عدالت کجاست

    • حقوق هیات علمی دانشگاه پیام نور و آزاد، هیچ ضرورتی نداره که اینقدر باشه، چون خروجیهایشان را می بینیم که چقدر بی کیفیت هستند
      واقعآ برای کشورم با وجود دانشگاه آزاد و پیام نور و علمی کاربردی و ….. متآسفم

      • چرا ناحق میگی من خودم دانشگاه دولتی هر سه مقطع تحصیلی رو خوندم الان عصو هیات علمی آزادم و هیچ کم فروشی هم در آموزش انجام نمیدیم که در بسیاری از موارد بیشتر از دولتی ها هم د اختیار دانشجوقرار میدیم.

      • دوست عزیز شما چه شناختی از دانشگاه پیام نور دارید. چرا بدون اطلاع قضاوت می کنید . بنده یکی از اساتید پیام نور هستم هر سه مقطع بهترین دانشگاه های کشور بودم با معدل بالا…. دکتری دانشگاه تهران دارای مدرک تافل و خیلی توانمندی های دیگر ….. ۹۰ درصد اساتید پیام نور هم به همین صورت …. الان بیشتر قبولی ارشد و آزمون های استخدامی دانشگاه پیام نور هست و اگر وزارت علوم این دانشگاه را محدود نکند می تواند بهترین دانشگاه کشور باشد…… لطفا بدون آگاهی و بررسی کامنت غیر کارشناسی ننویسید……

        • تحلیل و مقایسه بین اساتید دانشگاه آزاد و دولتی از لحاظ کیفی و دریافت حقوق
          ۱_ ورودی های این دو: عموما دانش آموزان برخوردار علمی که در مدارس خاص از قبیل انرژی اتمی ، علا مه ها و یا مدارس خصوصی با شهریه های بالا تحصیل کردند و به عبارتی عصاره دانش آموزی وارد دانشگاههای دولتی می شوند لذا این ذانشحوها کمترین زحمت را به استاد درس تحمیل می کنند چرا که این گونه پرورش یافته اند و فرهنگ کتاب و مطالعه در آنها نهادینه شده است و بطور نسبی از بهره هوشی بالاتری برخوردار هستند لذا زحمت آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد به مراتب بیشتر و لازم وقت بیشتر است که دانشجو باید جبران ناقلا کند
          ۲_ موظقی اساتید دانشگاه آزاد به مراتب بیشتر از اساتید دولتی است حضور ۳۲ ساعت موظفیم و تدریس به طور میانگین ۱۵ ساعت در هفته است که این ساعت تدریس برای اساتید دولتی زیر ده ساعت می باشد
          ۳- فضای پژوهشی همواره در رقابت بین انجام طرح های پژوهشی با توجه به ۸۵% اقتصاد دولتی ایران ، عملا اساتید دانشگاه آزاد از گردونه طرح های پژوهشی خارج می شوند و صنایع و دستگاههای اجرایی رغبتی برای عقد قرارداد با اساتید دانشگاه آزاد ندارند علاوه بر این زیر ساختار انجام طرح های بزرگ در دانشگاه آزاد فراهم نیست
          ۳- از لحاظ امکانات رفاهی اساتید دانشگاه آزاد به مراتب فقیرتر از دانشگاههای دولتی است حتی دانشگاه آزاد در زمین های در اختیار خود و تحت مالکیت خود نمی توان امکانات رفاهی و یا ساخت مسکن را اجرا کند و مدیران دانشگاه آزاد که عمدتا از دانشگاههای دولتی به دانشگاه آزاد کوچ کردند و هم از کیسه دولتی و کیسه دانشگاه آزاد ارتزاق می کنند رغبتی برای انجام این کار ندارند
          ۴- حقوق و مزایا، اساتید دانشگاه آزاد کمتر نصف حقوق دانشگاه دولتی همتراز دریافت می کند به طور مثال استادیار صفر کیلومتر دانشگاه دولتی بطور متوسط ۲۴ میلیون تومان میگیرد در صورتیکه دانشیار پایه ۲۳ دانشگاه آزاد یعنی ۲۳ سال سابقه خدمت ۸ میلیون می گیرد به عبارتی سقف دریافت حقوق دانشگاه آزاد برای استاد تمام با ۳۰سال خدمت به ندرت به ۳۳میلیون می رسد.
          لذا انتقادی که بر خروجی های دانشگاه آزاد در مقایسه با خروجی های دانشگاه دولتی به صورت عام گرفته می شود در شرایط یکسان نیست و قیاس مها الفارق است ما گفته نماند که مطابق با اسناد مثبته یک تا دو درصد خروجی های دانشگاه آزاد جز، تاپ اذین داننشجوها هستند و در مقطع تحصیلات تکمیلی در بهترین دانشگاههای تراز اول کشور پذیرش می شوند

      • والا حقوق های اعلام شده برای پرداخت بر چه اساسی هست؟؟ آخه هیات علمی که در سالش یک کار پژوهشی انجام نمیده و تدریس هم به زور و منت میره کلاس مستحق این همه حقوق نیست.این حقوق و دستمزد مخصوص کسی باید باشه که از جان و دل برای دانشجو وقت میزاره. نه یک مشت استاد بی خیال و بعضا بی سواد که در طول سال، تنها هنرش چاپ یک مقاله داخلی هست که هیچگونه ارزش علمی نداره

      • لطفا حرف الکی نزن هم دولتی خوندم هم آزاد تو آزاد کسانی هستند که عالمند هیچ علاقه ای هم به تدریس ندارم چه دولتی چه غیر دولتی

      • برای خودت متاسف باش چون حسد گریبانت رو گرفته

    • بگذارید کنر این افکار پوسیده را. بنده خودم در سنوات قبل هر سه دوره فارغ التحصیل بهترین دانشگا ههای دولتی (رنگ ۱ تا ۵ کشور) بودم. بی انصافی است که دانشگاه آزاد را انقدر ضعیف میبینید. الان در واحد دانشگاه آزاد اسلامی در استان بنده ۶ نفر دانشمند ۱ درصد بر اساس اعلام موسسات بین المللی داریم. دانشگاه دولتی همین استانن تعداد این افراد شاخص ۳ نفر هست. پژوهشگر برتر استان از ۷ گروه، چهار نفرشون از دانشگاه آزاد اسلامی است! درآمدزایی پژوهشی ما چند برابر دانشگاه دولتی است! بعد چطور به خودتون اجاره میدید که دانشگاه آزاد اسلامی را زیر سوال ببرید؟ از چیزی که خیبر ندارید صحبت نکنید!

    • امیرپیروز کلاهی‌آذر

      سلام
      دوست عزیز این سقف حقوق هست! اصلا از این خبرها نیست. با کمال احترامی که به تمام کارمندان و سروران خودم قائلم، باید عرض کنم که راه هیات علمی شدن برای هیچ کس بسته نیست. شما هم می‌توانید با کسب مدارج مربوطه، در فراخوان‌های جذب شرکت کنید و ان‌شاءالله به عنوان هیات علمی جذب دانشگاه مورد نظر خودتون بشید.
      ارادتمندم

    • امیرپیروز کلاهی‌آذر

      برای بهره‌مندی از حقوق و مزایای هیات علمی می‌تونید در فراخوان جذب شرکت کنید. فرصت بسیار مناسبی هست.

      دومین فراخوان جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در سال جاری، از روز ۵ بهمن ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

      متقاضیان می‌توانند به سامانه مهر رضوی مرکز جذب اعضای هیئت علمی به آدرس applicant.markazjazb.ir مراجعه و تقاضای خود را به همراه بارگذاری مدارک مربوطه ثبت کنند.

    • خواهر یا برادرم باور نکن من خودم هیات علمی با سابقه با ۳۰ میلیون حقوقم

    • دقیقا. نظامی ها حقوقشون خیلی کمه. در حالیکه جونشون کف دستشونه با این حال یه استاد باید این همه بگیره؟
      جای تاسفه

  35. هیات علمی/ مربی ، وزارت علوم ۱۴ تومانه / استادیار قراره بشه ۶۶ میلیون؟ با کدام عدالت؟

    • این آقا داره در مورد سقف حقوق می‌گه نه خود حقوق. این به معنی این نیست که همه استادیارها ۶۶ م میگیرند که. مگه همین الان که سقف حقوق ۵۷م هست، همه ۵۷م حقوق می‌گیرن.

    • اونها کف را که اعلام نکردند، کف همون ۱۴ تا ۱۶ م هست….

  36. اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان چه ؟ دکترای دانشگاه دولتی روزانه در هر سه مقطع با معدل عالی و سابقه آموزشی و مقاله پژوهشی در حد لازم … خود وزارت علوم هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان را از ابتدا تا انتها گزینش میکنه ولی برای حقوق کاری به استادی که خودش انتخاب کرده نداره ؟؟واقعا با این حقوق ۱۵ ۱۶ میلیونی چطور باید زندگی کرد و این حجم از کار رو بدون دغدغه و با انگیزه انجام داد ؟ وقتی علمت با کسانی که در دانشگاههای دولتی دیگه هیئت علمی هستن یکیه ولی به خاطر تاثیر بیشتری داشته باشی دانشگاه فرهنگیان رو انتخاب میکنی نتیجش میشه این همه تبعیض … حقوق کسی که دکترای دولتی با سالها زحمت و رزومه داره سه چهار تومن با یک معلم با کارشناسی پیام نور و آزاد فرق داره … واقعا باید تاسف خورد

    • خوبه وقتی فرهنگیان که سه ماه هم تعطیل اند حقوقاشون بالای ۱۲ و ایناست هیات علمی که ظهر هم میره خونه باید مقاله بنویسه ک نابستون هم بره دفتر ک اینا واقعه حقشونه

      • طوری صحبت می‌کنید که انگار مردم از پشت کوه آمده‌اند درسته معلمان تابستان بیکارند اما خب دانشگاهها هم تعطیله. معلم بیچاره از شروع تا پایان سال تحصیلی یکروز هم مرخصی نداره اما دانشگاهها چی دو هفته اول ترم دوهفته فرجه امتحانات دو هفته فاصله میان دو ترم بیکارند یک معلم ۲۴ تا ۲۸ ساعت موظف تدریس میکند اما یک استادیار حداکثر ۱۴ ساعت درهفته. مقالاتتون دو هم دانشجویان فلک زده‌ی تکمیلی مینویسند ادعاهاتون هم ماشاالله خدا رو بنده نیستید. قبل از معلم یا استاد بودن باید انسان بود که متاسفانه خیلی‌ها ..

      • سلام.عزیزم شما استادا اکثرا نه درس میدین نه برگه تصحیح میکنین نمره تخیلی میدین بخدا من باشم به شماها ۱ تومن هم نمیدم خودتو با معلم مقایسه نکن

    • این مال علوم پزشکیه خب خیلی از هیئت علمی های علوم پزشکی
      فوق تخصص و متخصص رشته های پزشکی ان که اگه هیئت علمی نشن میتونن چند برابر اینو خودشون تو اون تایم درارن

  37. خوش به حال هیئت علمی های وزارت علوم . الان در دانشگاه آزاد استادیار با ۲۰ سال سابقه زیر ۱۹ میلیون تومان میگیرد

    • معلم بیچاره دکترا دار ۱۰ تمن دریافتیش .اما هیات علمی ۲۰ .هیات علمی ۱۰ تمن دیگه از مقاله و پایان نامه و…این ۳۰ میلیون یعنی سه برابر یه معلم هم سابقه و هم مدرک میگیر .تاز بعضی رشته ها مثل وکالت یا مهندسی یا پزشکی و…مطب و دفتر دارن از اونجام ۱۰۰ تمن میگیرن .معلم ۱۰ تمن پولشو میخور هیات علمی ۱۰ تمن بخور ولی هر ماه ۲۰ تمن پس انداز دار.من دانشجو بودم باور کنید اکثر اساتید از زیر کار در میرفتن

      • امیرپیروز کلاهی‌آذر

        سلام
        حق با شماست. متاسفانه حقوق معلمین عزیز اصلا مناسب شأن و منزلت آنها نیست. ولی دوست عزیز باید عرض کنم که شغل هیات علمی یک شغل تمام وقت هست. الان که دارم این متن را می‌نویسم، ساعت ۱۹:۵۵ دقیقه هست و از ساعت ۰۸:۰۰ صبح دانشگاهم و هنوز نهار هم نخوردم! تنها راه درآمدم هم همین حقوق ۲۵ تومن هیات علمی هست. برای استحضار استادیار پایه ۱۴ هم هستم.
        اما معلمین عزیز با وجود اینکه حقوقشون الحق و الانصاف کم هست، ولی باز امکان کلاس خصوصی را دارن و از این طریق می‌تونن بخش قابل توجهی از هزینه‌های زندگی را جبران بکنن.
        با اینحال امیدوارم این تورم افسارگسیخته مهار بشه و همه به یک آرامشی برسیم.

        • هیات علمی انگلیس

          در اینکه برای استاد شدن باید زحمت بسیار کشید شکی نیست ولی چه تعداد از اساتید ما در دانشگاههای حتی متوسط خارجی توان کار کردن دارن؟ علت این امر اینه که سیستم اموزشی حافظه محور فشار زیادی به کسانی که استاد شده اند وارد کرده که فکر میکنند به اشتباه زحمت زیادی در راه کسب علم کشیده اند. مهارت مقاله نویسی در کشورهایه به خصوص انگلیسی زبان یک مهارت پیش پا افتاده است در دانشگاهها. مهم تولید علم با کیفیت هست.

        • سلام
          واقعا نمیدونم چرا معلم خودش رو با استاد دانشگاه باید مقایسه کنه
          شما خودتو با کادر درمانی مقایسه کن که سه برابر شما تو ماه کار میکنه و برابر شما حقوق میگیره

      • بله بنده در دانشگاه علوم پزشکی هستم

      • عزیزم کدام معلم هست که سی سال سابقه و دکتری داشته باشد و ۱۰ میلیون حقوق بگیرد.یکی از دوستان فرهنگی خودم با فوق لیسانس ۱۹ میلیون حقوق می گیرد.الحمدلله حقوق معلم ها با رتبه بندی بهتر شده

    • بنظرم بهتره که. من استاد دانشگاه دولتی هستم. یک روز کم دانشکده حضور داشته باشی بهت گیر میدن. پایه سالیانه رو نگه میدارن. انتظار دارن دایما در حال مقاله دادن و پروژه صنعت و دانشجو تربیت کردن باشی. من دانشیار پایه ۱۶ ، ۲۴/۵ دریافت میکنم. اگر آزادی داشتم دو برابر همینو از صنعت می‌گرفتم.

    • ولله دولتی هم همینقدرست. ۲۱ تومن نهایت. جدی نگیرید.

  38. وام ۲ میلیاردی چقدر قسط خواهد داشت؟
    آیا عضو هیات علمی توانایی پرداخت وام با اقساط ۵۰ میلیونی را دارد؟ این کارها اسمش عوامفریبی نیست. سالهاست تو سر حقوق اعضا هیات علمی زدن و الان بجای ترمیم حقوق، وعده‌های بی‌نتیجه می‌دهند

  39. با این حساب واقعا اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد با این دریافتی از یک نگهبان دانشگاه دولتی حقوق دریافت میکنند واقعا جز تاسف و سرخوردگی به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد بعد از ۱۴ سال خدمت و دریافتی ۱۴ چیزی واسه گفتن ندارم

    • بزرگوار من هیات علمی دانشگاه دولتی با ۱۲ سال سابقه و پایه ۹ دریافتی ۲۰ میلیون هست. این سخن ایشون سقف حقوق است. پخش همین خبر باعث میشه همه فکر کنند تمام هیات علمی ها ماهی ۶۰ می گیرند.

      • سلام کدام وام مسکن؟ از زمانی که حسابها را به بانک و نزد آن متمرکز کردند هیچ بانکی وام نمی دهد.دیگر هیچ بانکی وام پرداخت نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *