خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » بازنگری شیوه‌نامه ارزشیابی اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی

بازنگری شیوه‌نامه ارزشیابی اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی

رییس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی از بازنگری شیوه‌نامه ارزشیابی اساتید و نحوه کیفیت تدریس و تشکیل کمیته بازخورد خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از وزارت بهداشت، سمینار دو روزه مدیران مراکز مطالعات و دفاتر توسعه آموزش دانشکده‌ها و بیمارستان‌های آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور از نهم تا دهم آبان ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران در حال برگزاری است.

دکتر حوریه محمدی، رییس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی در این سمینار گفت: هدف از برگزاری این برنامه، بیان تجربیات، تبیین شرح وظایف مدیران EDC و EDO دانشگاه های علوم پزشکی و تقویت تعامل دوجانبه، ساماندهی چارت سازمانی و ارائه راهکارهای عملیاتی، مشارکت فعال و شبکه سازی در راستای بهبود عملکرد و ارتقا کیفی مراکز مطالعات و دفاتر توسعه آموزش است.

وی بیان کرد: بودجه لازم برای برگزاری دوره های توانمندسازی مراکز مطالعات و دفاتر توسعه آموزش و کمیته های دانشجویی تامین شده و به دانشگاه‌های علوم پزشکی بر اساس تحقق اهداف ارائه می شود.

محمدی از بازنگری شیوه نامه ارزشیابی اساتید و نحوه کیفیت تدریس و تشکیل کمیته بازخورد خبر داد و گزارش کلی از تعاملات مراکز مطالعات و دفاتر توسعه آموزش دانشکده ها و بیمارستان های آموزشی ارائه کرد.

برگزاری پنل های هم اندیشی با محوریت ارائه تجربیات دانشگاهها در مورد تعاملات مراکز EDC و EDO و نشست های کارگروه های تخصصی بر اساس حیطه های ۹ گانه شرح وظایف در دانشکده های علوم پزشکی از دیگر برنامه های طراحی شده برای این سمینار دو روزه است.

همچنین ببینید

ارائه آیین نامه ارتقای اساتید به شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تصویب نهایی

ارائه آیین نامه ارتقای اساتید به شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تصویب نهایی

وزیر علوم گفت: آیین‌نامه ارتقای اعضای هیات‌علمی دانشگاه‌ها بازنگری و به شورای عالی انقلاب فرهنگی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *