خانه » اخبار دوره دکتری » امکان تقویت و سنجش توانمندی‌های دانشجویان دکتری در طرح دستیار آموزشی

امکان تقویت و سنجش توانمندی‌های دانشجویان دکتری در طرح دستیار آموزشی

دانشگاه آزاد اسلامی با اجرای طرح دستیار آموزشی فرصت تقویت و سنجش توانمندی‌های دانشجویان دکتری در تدریس را ایجاد کرده است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش وب سایت هیات علمی، بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمد علی‌اکبری معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد، با آن‌ها به گفت‌وگو و تبادل نظر نشست.

بهبود و گسترش فضای فیزیکی کلاس‌ها، اصلاح برنامه‌ریزی آموزشی، افزایش امکانات آزمایشگاهی و … از جمله موضوعات مورد بحث در این نشست بود.

دکتر علی‌اکبری در پاسخ به سوال دانشجویان در رابطه با طرح دستیار آموزشی و هیئت علمی وابسته اظهار کرد: دستیار آموزشی یک طرح موفق در دانشگاه‌های دنیا است که امکان سنجش دانش دانشجویان دکتری را فراهم می‌کند. دانشگاه آزاد اسلامی با اجرای این طرح فرصت تقویت و سنجش توانمندی‌های دانشجویان دکتری در تدریس را ایجاد کرده است.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پایش اساتید حق‌التدریس به دلیل عدم وابستگی کامل به دانشگاه، با مشکلاتی مواجه بود که سبب شد دانشگاه نسبت به اجرای طرح دستیار آموزشی برای حل آن اقدام کند.

وی افزود: طرح دستیار آموزشی و هیئت علمی وابسته در ابتدای مسیر خود قرار دارد و نیازمند فرصت بیشتری برای سنجش دقیق و بهبود روش‌های اجرایی خود است.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این که این دانشگاه هیچ محدودیتی برای فعالیت‌های تحصیلی و علمی دانشجویان اتباع خارجی ندارد، تاکید کرد: بعضی مشکلات موجود آن‌ها نیز مثلاً در خصوص عضویت در هیئت مدیره انجمن‌های علمی مربوط به موضوع شناسه هویتی آن‌ها است که طبق اطلاع ما قرار است با طرح ساماندهی دولت، بزودی حل و فصل شود.

گفتنی است پس از این نشست دکتر علی اکبری از آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد بازدید کرد.

همچنین ببینید

اعلام جزئیات تسهیلات فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان از حمایت ۴۰۰ میلیون تومانی برای …

۳ دیدگاه

  1. دکتر اخراجی دانشگاه آزاد

    دانشگاه آزاد فقط بخاطر مسائل مالی اینکار رو‌ انجام داده یقینا این موضوع نه پشتوانه علمی داره و نه آموزشی !!! بدبخت هایی که با مدرک دکتری ده سال حق التدریس دانشگاه آزاد بودند و الان هیچ به هیچ !! و انگار دانشگاه هیچ تکلیفی نسبت به این موضوع نداره !!

  2. به یک دکترا با ۱۰ سال سابقه حق التدریس در دانشگاه آزاد باید ساعتی ۳۰ هزار تومان پرداخت میکردید اما به دانشجوی دکتری که از نظر سازمانی و پرداخت حقوق فوق لیسانس محسوب میشود حداکثر ساعتی ۱۸ هزار تومان حساب میکنید و ۲ سال دیگه از شهریه دانشگاهش کم میکنید . پس اول از همه در سال صدها میلیارد تومان به نفع دانشگاه ازاد هست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *