خانه » اخبار دوره دکتری » تایید ثبت‌نام ۳۴ هزار دانشجوی دکتری دانشگاه آزاد در طرح دستیار آموزشی

تایید ثبت‌نام ۳۴ هزار دانشجوی دکتری دانشگاه آزاد در طرح دستیار آموزشی

جلسه شورای هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار و ثبت‌نام بیش از ۳۴ هزار دانشجوی دکتری در طرح دستیار آموزشی تایید شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش وب سایت هیات علمی،‌ بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، هفتاد و ششمین جلسه شورای هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور دکتر مجید مشکینی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری، دکتر محسن نفر معاون علوم پزشکی، دکتر حامد حسن‌پور رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، دکتر معصومه طباطبایی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر اعضا برگزار شد.

دکتر حسن پور در ابتدای این نشست با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت تدریس دانشجویان دکتری در قالب «دستیار آموزشی»، از تأیید ثبت‌نام اولیه بیش از ۳۴ هزار نفر در این طرح خبر داد و گفت: تا امروز برای ۱۶ هزار و ۶۵۱ نفر از ثبت‌نام کنندگان، کد استادی در سامانه ساجد ثبت شده است. براساس فراخوان انجام شده، ۱۵ هزار و ۳۳۵ هزار نفر از ثبت‌نام کنندگان در طرح دستیار آموزشی برای دروس تخصصی، ۴ هزار و ۵۴۰ نفر برای دروس عمومی و پایه و یک‌هزار ۱۵۰ نفر نیز برای تدریس درس وصایای امام (ره) اعلام آمادگی کرده‌اند.

در ادامه این نشست، پرونده متقاضیان استفاده از امتیاز پذیرش بدون آزمون در مقطع بالاتر بررسی و آیین‌نامه المپیاد دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تصویب شد.

همچنین آیین‌نامه جامع پذیرش بدون آزمون استعدادهای برتر و فارغ‌التحصیلان ممتاز برای ورود به دوره‌های تحصیلی بالاتر در رشته‌های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مورد بازنگری و تصویب قرار گرفت.

همچنین ببینید

اعلام جزئیات تسهیلات فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان از حمایت ۴۰۰ میلیون تومانی برای …

۳ دیدگاه

  1. بسیار عاالی ممنون و خدا قوت ..فرصت خوبی برای تجربه اندونزی است .ممنون

  2. برای کسانی که کد شناسه تدریس صادر شده اما هیچ کدام از واحدهای دانشگاه دعوت به تدریس نشدند آیا فرصت دیگه ای وجود دارد؟ مثلا در ترمهای آینده شانسی برای تدریس دارند؟

  3. همش چرت و پرته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *