خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه علمی کاربردی

اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه علمی کاربردی

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس این دانشگاه خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، اصغر کشتکار قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: با اتمام بررسی پرونده متقاضیان تدریس آخرین فراخوان در هیات های اجرایی معین استان ها، بررسی نتایج و تایید نهایی هیات اجرایی جذب دانشگاه، نتایج این فراخوان اعلام شد.

کشتکار گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی همه ساله براساس نیاز مراکز آموزشی به مدرسان در دروس مختلف، اعلام فراخوان کرده و از بین شرکت کنندگان و داوطلبان، مدرسان اصلح را انتخاب و پس از ارزیابی صلاحیت حرفه ای آنان، نسبت به صدور کد صلاحیت حرفه ای مدرسی اقدام می نماید.

قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: در سال گذشته جهت بکارگیری مدرسان، ابتدا نیازسنجی اولیه در مراکز آموزشی و واحدهای استانی انجام شد و ظرفیت نهایی اختصاص یافته، جهت تامین نیازهای موجود باتوجه به دوره های در حال اجرا و هم چنین رشته های جدید صورت گرفت تا تامین مدرس مورد نیاز مراکز آموزشی، طبق زمان بندی مناسب صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: حداقل سن متقاضیان برای شرکت در فراخوان ۲۸ سال و حداکثر سن ۶۵ سال بود و جذب مدرس بصورت بومی در واحدهای استانی صورت گرفت بطوری که پس از ثبت نام، تکمیل فرم ها و بارگزاری مستندات توسط متقاضی، اعتبارسنجی اطلاعات و مستندات متقاضیان در واحدهای استانی انجام شد و پرونده متقاضیان واجد شرایط در کارگروه های بررسی صلاحیت علمی مطابق با شاخص های ارزیابی بومی شده، امتیاز دهی شد.

کشتکار افزود: هیات اجرایی معین استانی، متقاضیان واجد شرایط را برای رشته مورد نظر جهت مصاحبه علمی دعوت کرد و در این مرحله همزمان، استعلام صلاحیت عمومی متقاضیان نیز توسط دبیرخانه هیات اجرایی جذب دانشگاه انجام شد، پس از انجام مصاحبه در کارگروه های بررسی صلاحیت علمی و اعلام رای توسط هیات اجرایی معین استان، نتایج صلاحیت علمی به همراه نتایج صلاحیت عمومی جهت تصویب نهایی در اختیار هیات اجرایی جذب دانشگاه قرار گرفت.

قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: در این فراخوان بیش از ۶۵ هزار نفر وارد سامانه ثبت نام شدند که از این تعداد، حدود ۱۸ هزار نفر ثبت‌نام قطعی کرده و در مجموع بالغ بر ۸ هزار نفر برای مصاحبه و ارزیابی علمی به کارگروه‌های بررسی توانایی علمی دعوت شدند. از این تعداد حدود ۴ هزار نفر واجد شرایط شناخته شده و کد مدرسی برایشان صادر شد.

وی گفت: کد مدرسی افراد واجد شرایط پس از شرکت در دوره تربیت مدرس با عنوان «آشنایی با نظام علمی کاربردی» که از طریق مرکز امور مدرسان دانشگاه با همکاری واحدهای استانی برگزار می شود، فعال می شود و می توانند با مراکز علمی کاربردی برای تدریس دروس نظری و عملی همکاری کنند.

کشتکار اظهار داشت: بزودی فراخوان جذب مدرس سال ۱۴۰۲ اعلام می شود و کسانی که در این فراخوان در اولویت قرار نگرفته اند در صورت علاقمندی می توانند در فراخوان آتی مجددا شرکت کنند.

همچنین ببینید

جذب نخبگان بدون نیاز به شرکت در فراخوان هیات علمی

جذب نخبگان بدون نیاز به شرکت در فراخوان هیات علمی

وزیر علوم از جذب نخبگان معرفی شده توسط بنیاد نخبگان بدون نیاز به شرکت در …

۳ دیدگاه

  1. سلام من سال پیش فرم پر کردم برای جذب مدرس هیچ جوابی در یافت نکردم فقط نوشته در حال برسی استانی

  2. الهام شکیبائی

    سلام .من فرم علمی کاربردی رو پرکردم نمیدونم چرا به من اعلام نشد درضمن مرحله بعد چه زمانی میباشد با تشکر

  3. فراخوان ۱۴۰۱ یا ۱۴۰۲؟?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *