خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » تمدید فراخوان جذب استاد کرسی‌های زبان فارسی خارج از کشور

تمدید فراخوان جذب استاد کرسی‌های زبان فارسی خارج از کشور

مرکز همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم، از تمدید فراخوان انتخاب استاد برای اعزام به کرسی‌های زبان و ادبیات فارسی و ایرانشناسی در دانشگاه ها و مراکز علمی خارج از کشور خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم اعلام کرد: نظر به استقبال و درخواست اعضای هیات علمی متقاضی برای شرکت در فراخوان مذکور، مهلت ارسال مدارک تا روز یکشنبه مورخ ۲۵ تیرماه سالجاری تمدید می شود.

همچنین تکمیل پرسش نامه و ارسال مدارک، صرفاً به منزلۀ درخواست اعزام است و داوطلبان، پس از بررسی مدارک و وضعیت علمی، برای شرکت در مصاحبۀ علمی دعوت خواهند شد.

دانشگاه ها موظف هستند، پرسشنامه متقاضیان اعزام را در اختیار اعضای هیأت علمی گروه‌های زبان و ادبیات فارسی، ایران شناسی و مطالعات ایرانی، آموزش زبان فارسی به‌غیرفارسی‌زبانان، زبان‌شناسی، فرهنگ و زبان‌های باستانی که متقاضی اعزام و واجد شرایط (اعضای هیأت علمی پیمانی و رسمی (قطعی یا آزمایشی) و مسلط به یک زبان بین المللی بوده و پس از برگشت از ماموریت پنج سال تا بازنشستگی فرصت داشته باشند) قرار داده و پس از تکمیل در قالب فایل های word و pdf حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۵ از طریق آن دانشگاه به طور متمرکز و در یک مرحله، با نامۀ رسمی آن دانشگاه به این مرکز ارسال کنند.

متقاضیان می توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۸۲۲۳۴۲۵۸،۸۲۲۳۴۲۲۸ تماس برقرار کنند.

همچنین ببینید

جذب نخبگان بدون نیاز به شرکت در فراخوان هیات علمی

جذب نخبگان بدون نیاز به شرکت در فراخوان هیات علمی

وزیر علوم از جذب نخبگان معرفی شده توسط بنیاد نخبگان بدون نیاز به شرکت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *