خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » اعلام نتایج جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ تا یک ماه آینده

اعلام نتایج جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ تا یک ماه آینده

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام کرد: نتایج فراخوان جذب مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی تا یک ماه آینده اعلام می شود و بیش از ۳ هزار مدرس جذب خواهند شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

اصغر کشت‌کار در گفتگو با خبرگزاری مهر با اشاره به اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: سال گذشته قرار بود دو فراخوان برای جذب مدرس علمی کاربردی برگزار کنیم اما به دلیل تغییر زیر ساخت ها، یک فراخوان بیشتر نتوانستیم داشته باشیم.

وی ادامه داد: ولی پرونده‌های جذب با دقت زیاد در کارگروه‌های علمی و تخصصی و هیات های جذب معین استان ها بررسی و جدول بندی شده است، ۱۸ هزار نفر برای جذب مدرس در فراخوان مذکور شرکت کرده بودند.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: از ۱۸ هزار شرکت کننده بیش از ۸ هزار نفر به مصاحبه دعوت شدند، از این تعداد بیش از ۳ هزار نفر جذب خواهند شد که اکنون در هیات اجرایی جذب در حال نهایی شدن است و نتایج حداکثر یک ماه آینده اعلام می شود.

وی ادامه داد: برای اعلام نتایج با عدالت محوری برای همه شرکت کنندگان فرصت برابر ایجاد شده و حتی بنا داریم مقداری ظرفیت ها را افزایش دهیم تا افرادی که امتیازشان نزدیک به یک دیگر است، همه به یک میزان دیده شوند و اینگونه نباشد که با یک امتیاز جزیی فردی پذیرش شده و فرد دیگر رد شود.

کشتکار افزود: تا یک ماه دیگر نتایج اعلام شده و اگر اعتراضی بود بررسی می کنیم.

همچنین ببینید

جذب نخبگان بدون نیاز به شرکت در فراخوان هیات علمی

جذب نخبگان بدون نیاز به شرکت در فراخوان هیات علمی

وزیر علوم از جذب نخبگان معرفی شده توسط بنیاد نخبگان بدون نیاز به شرکت در …

۳ دیدگاه

  1. سلام، دقیقا یک کاسبی هست برای گرفتن حق ثبت نام، همه کارها بازی بود، حتی جواب تلفن هم نمیدن
    متاسفم

  2. در سامانه هیچ چیز اعلام نمی شود در دو فراخوان قبلی هم شرکت کردم و دقیقا هیچ چیز به عنوان نتیجه اعلام نمی شود! اصلا پاسخگویی مناسب یا شماره تماس پشتیبانی و پیگیری هم نمی دهند. این مسئول هم معلوم نیست از کدام نتیجه صحبت می کند چون چیزی در سامانه به متقاضی اعلام نمی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *