خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » برنامه دانشگاه آزاد برای ایجاد صندوق بازنشستگی اعضای هیات علمی

برنامه دانشگاه آزاد برای ایجاد صندوق بازنشستگی اعضای هیات علمی

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی: به دنبال ایجاد صندوق بازنشستگان کارکنان و اعضاء هیات علمی دانشگاه آزاد هستیم.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، نشست تخصصی معاونان توسعه و مدیریت منابع، عاملان خزانه داری و معاونان هماهنگی و برنامه ریزی استان ها با حضور دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی جویبار برگزار شد.

جاوید در این نشست با بیان اینکه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در استان ها براساس ظرفیت و پتانسیل خود فرایندهایی را طرحی و به سازمان مرکزی ارائه دهند، گفت: همچنین واحدها باید در هزینه ها صرفه جویی کنند تا بتوانیم در راستای رفع دغدغه های همکاران گام بر داریم.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال کسب درآمدهای غیرشهریه ای است، اظهار اشت: یکی از بسته های سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی بهره وری اقتصادی است.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی از ارائه بسته‌های جدید تخفیف شهریه برای فرزندان کارکنان و اعضاء هیات علمی خبر داد و افزود: ما دنبال ایجاد صندوق بازنشسته کارکنان و اعضاء هیات علمی هستیم و اعضاء هیات مدیره این صندوق افراد حقوقی سازمان انتخاب می شوند تا از هرگونه آسیب حقوقی و مالی جلوگیری شود.

جاوید تأکید کرد: اگر ما جهاد تبیین و پرداخت به موقع حقوق را نداشته باشیم، همکاران حلاوت و شیرینی کارکردن در دانشگاه را احساس نمی کنند.

همچنین ببینید

اختصاص یک میلیارد تومان پژوهانه به استادان برگزیده کشوری

اختصاص یک میلیارد تومان پژوهانه به اساتید برگزیده کشوری

رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران گفت: به استادان برگزیده کشوری که در زمینه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *