خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » به‌روزرسانی آیین‌نامه هیئت علمی علوم پزشکی با مشارکت ۲۰۰ نفر از نخبگان

به‌روزرسانی آیین‌نامه هیئت علمی علوم پزشکی با مشارکت ۲۰۰ نفر از نخبگان

رئیس مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: حدود ۲۰۰ نفر از نخبگان کشور برای تنظیم این آیین‌نامه طی یک سال تلاش کردند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

دکتر احسان شریفی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مرکز ملی تحقیقات راهبردی توسعه آموزش پزشکی گفت: مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی (نصر)، یک مرکز هیئت‌امنایی است که زیرنظر وزیر بهداشت فعالیت می‌کند و ریاست هیئت‌امنا برعهده معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

وی با بیان اینکه این مرکز در زمینه تحقیقات استراتژیک در حوزه آموزش پزشکی، تعیین مسیرها و روندها فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد: سال گذشته، هنگامی که تیم جدید وارد این مرکز شد، موضوع استفاده از فناوری‌های نوین آموزشی پزشکی، فعالیت‌های راهبردی کلان مثل آیین‌نامه جذب و ارتقاء اعضای هیئت‌علمی، رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و اصلاح ساختار آموزشی را با استفاده از ظرفیت نخبگان را انجام دادیم.

دکتر شریفی‌پور در پایان با بیان اینکه آیین‌نامه جذب و ارتقاء اعضای هیئت‌علمی سال گذشته به روزرسانی شد، خاطرنشان کرد:  این آیین‌نامه در اختیار وزیر بهداشت قرار گرفت و ایشان نیز آیین‌نامه را به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه داد. موضوع ارتقاء آیین‌نامه جذب و ارتقاء جذب و ارتقاء اعضای هیئت‌علمی یک کار ملی بود که تمام کلان مناطق دانشگاه‌های کشور درگیر بودند. حدود ۲۰۰ نفر از نخبگان کشور برای تنظیم این آیین‌نامه طی یک سال تلاش کردند.

همچنین ببینید

فرصت‌ مطالعاتی هیات علمی جامعه و صنعت

شرکت هزار عضو هیات علمی در فرصت‌های مطالعاتی جامعه و صنعت

مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم از شرکت حدود هزار نفر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *