خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » افزایش حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد در سال ۱۴۰۲ به صورت پلکانی

افزایش حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد در سال ۱۴۰۲ به صورت پلکانی

رئیس دانشگاه آزاد درباره افزایش حقوق اعضای هیأت علمی این دانشگاه گفت: افزایش حقوق در سال ۱۴۰۲ به صورت پلکانی و بیشتر از افزایش حقوق دولت خواهد بود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، نشست صمیمانه دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با جمعی از اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در سالن همایش‌های واحد سمنان برگزار شد.

طهرانچی درباره افزایش حقوق کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در سال جدید گفت: افزایش حقوق در سال ۱۴۰۲ به صورت پلکانی و بیشتر از افزایش حقوق دولت خواهد بود که این پیشنهاد در جلسه آتی هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی و تصویب قرار خواهد گرفت و جزییات آن پس از این جلسه اطلاع رسانی می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین در خصوص طرح مسکن این دانشگاه اظهار کرد: ما بر سر وعده ای که در خصوص مسکن کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی داده بودیم، پایبند هستیم و در این مدت سه جلسه با مرحوم رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی، یک جلسه با رئیس جمهور، یک جلسه با معاون اول رئیس جمهور و اخیراً نیز یک جلسه با دکتر بذرپاش وزیر راه و شهرسازی داشتیم و به تفاهم خوبی رسیدیم. آنچه در این جلسات برای ما مهم و مورد تأکید بود، حفظ منافع دانشگاه است که بحمدالله این موضوع حاصل شد.

وی ادامه داد: موضوع دیگری که دانشگاه آزاد اسلامی در طرح مسکن کارکنان و اعضای هیأت علمی مورد توجه قرار دارد، تحول در آموزش و نوآوری حوزه صنعت ساختمان و عمران است و بنا داریم سرای نوآوری و تحول در ساختمان سازی را ایجاد کنیم تا بتوانیم در نظام آموزشی صنعت ساختمان کشور تحول عظیمی را رقم بزنیم. در این راستا قرار است یک نشست سراسری با حضور همه حوزه صنعت ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی برگزار شود.

طهرانچی خاطرنشان کرد: طرح مسکن کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی که با عنایت دکتر ولایتی و اعضای هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی به تصویب رسید، ارزش افزوده بسیار خوبی برای خانواده دانشگاه آزاد اسلامی به همراه خواهد داشت.

همچنین ببینید

نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه جامع علمی کاربردی سال ۱۴۰۲ اعلام شد.آخرین اخبار جذب …

۳ دیدگاه

  1. با سلام
    افزایش حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی که فرمودند بیش از دولت خواهد بود، کار به عمل بر آید و به سخندانی نیست،
    تا ببینیم و تعریف کنیم امیدوارم فرمایشات ریاست عالیه دانشگاه محقق شود.

  2. هیات علمی استادیار دانشگاه ازاد ۱۵ تومن حقوق کارگری می گیرد. باعث خجالت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *