خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » تقدیر از ۵۲ استاد در سی‌امین دوره نکوداشت اعضای هیات‌علمی نمونه

تقدیر از ۵۲ استاد در سی‌امین دوره نکوداشت اعضای هیات‌علمی نمونه

آیین گرامیداشت تقدیر از اعضای هیات علمی نمونه کشوری برگزار و در این مراسم از ۵۲ استاد تقدیر شد. همچنین بیشترین تعداد استادان تقدیرشده نسبت به سال‌های قبل را بانوان تشکیل دادند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تقدیر از اساتید نمونه کشوری صبح امروز با حضور وزیر علوم در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

در این مراسم با حضور محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از ۵۲ عضو هیأت علمی در رشته‌های مختلف و دانشگاه‌های سراسر کشور تقدیر شد.

عبدالحسین طاهری مشاور رئیس مرکز هیأت‌های ممیزه وزارت علوم در سی امین دوره نکوداشت استاد نمونه اظهار داشت: این مراسم از سال تحصیلی ۷۰ تا کنون برگزار و طی آن از ۴۸۰ استاد از ۵۴ دانشگاه تقدیر شده است. امسال و در سی امین دوره از ۵۲ استاد استاد تجلیل می‌شود.

عبدالحسین طاهری افزود: فرایند انتخاب عضو هیأت علمی نمونه بر اساس دستور العمل مشخصی است که هر ساله بازنگری می‌شود. آخرین بازنگری سال ۱۴۰۰ بود و امسال بر اساس دستورالعمل، تقاضای دانشگاه‌ها را برای انتخاب اعضای هیأت علمی نمونه کشوری بررسی کردیم. بر اساس دستورالعمل اعضای هیأت علمی رسمی دانشگاه مجاز به تشکیل پرونده هستند، هر دانشگاه با داشتن ۱۰۰ عضو هیأت علمی یک سهمیه برای ارسال پرونده دارد و حداکثر سقف ۶ نفر است.

وی ادامه داد: بیشترین تعداد متقاضی را امسال داشتیم که ۱۲۶ پرونده متقاضی از ۴۴ دانشگاه ارسال شد. بیشترین تعداد در فنی و مهندسی بعد علوم انسانی پایه کشاورزی و منابع طبیعی و دامپزشکی و هنر و معماری در رتبه آخر بود. حدود ۲۰ نفر فنی و مهندسی ۱۳ نفر علوم پایه و ۱۲ علوم انسانی ۶ نفر کشاورزی منابع طبیعی و ۱ نفر هنر و معماری انتخاب شدند و تعداد بانوان انتخاب شده برای تقدیر امسال از هر سال بیشتر بود.

همچنین ببینید

تغییر شیوه‌ نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی حرفه‌ای

تغییر شیوه‌ نامه تعیین صلاحیت اساتید وزارت بهداشت

رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت از تغییر شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *