خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » پرداخت هدیه نقدی به مناسبت روز معلم به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد

پرداخت هدیه نقدی به مناسبت روز معلم به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد

دستورالعمل هدیه روز معلم به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری آنا، داریوش جاوید، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه دستورالعمل هدیه روز معلم به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

در این دستورالعمل آمده است: براساس مصوبه شورای معاونان دانشگاه و در راستای تحقق راه‌کنش «تعلق سازمانی و بهره‌وری منابع انسانی با تلاش مستمر در جهت افزایش مشارکت و رضایت‌مندی آن‌ها» در سند تحول و تعالی دانشگاه و به منظور قدردانی و بزرگداشت مقام شامخ استادان دانشگاه که به عنوان نقش‌آفرینان عرصه تعلیم و تربیت در نظام آموزش عالی با تکیه بر آموزش «حکمت‌بنیان» و «تربیت خِردمحور» و با تأسی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، شکل‌گیری دانشگاه تمدن‌ساز سرلوحه خود قرار داده‌اند، بدینوسیله هدیه روز معلم معادل مبلغ ۸ میلیون ریال (۸۰۰ هزار تومان) برای اعضای هیئت علمی تمام‌وقت اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی توسط واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه قابل پرداخت است.

لازم به ذکر است؛ براساس بندهای این دستورالعمل به اعضای هیئت علمی نیمه‌وقت معادل یک دوم به مبلغ ۴ میلیون ریال (۴۰۰ هزار تومان) تعلق می‌گیرد. اعضای هیئت علمی که از واحدی به واحد دیگر منتقل شده‌اند یا مأمور هستند، از واحدی که حقوق دریافت می‌کنند هدیه مزبور قابل پرداخت است.

همچنین ببینید

تغییر شیوه‌ نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی حرفه‌ای

تغییر شیوه‌ نامه تعیین صلاحیت اساتید وزارت بهداشت

رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت از تغییر شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *