خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » معرفی اعضای هیات علمی سرآمد آموزشی در اردیبهشت ۱۴۰۲

معرفی اعضای هیات علمی سرآمد آموزشی در اردیبهشت ۱۴۰۲

معاونت آموزشی وزارت علوم افراد برگزیده در حوزه سرآمدان آموزشی را در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ معرفی می کند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، امروزه دانشگاه به عنوان یکی از محورهای تمدن آفرینی و تحقق جامعه مبتنی بر دانایی و خرداست. تربیت نیروی کارآمد، متعهد و با اخلاق لازمه هر جامعه پیشرو است و بی شک آموزگاری، مربیگری و انتقال صحیح دانش و اخلاق متعالی به دانشجویان، مهمترین نقش یک استاد دانشگاه است.

معاونت آموزشی وزارت علوم در مسیر تأکید بر این نقش مهم اساتید، درتاریخ یازدهم دی ماه ۱۴۰۱، اقدام به تدوین شیوه نامه انتخاب سرآمدان آموزشی کرد.

این شیوه نامه تلاشی مضاعف برای تقدیر از اساتیدی است که در ساحت های مختلف آموزشی و با رویکردی دانایی محور و حکمت بنیان تلاش نموده و به جوانان این مرز و بوم خدمت می نمایند.

معاونت آموزشی وزارت علوم، در راستای اجرایی سازی راهبرد ملی ۴ از راهبرد کلان ۲ نقشه جامع علمی کشور و سیاست های راهبردی و اجرایی مرتبط با اساتید در سند دانشگاه اسلامی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و همچنین تحقق دانشگاه تمدن آفرین و مبتنی بر حکمت، شیوه نامه انتخاب سرآمدان آموزشی را در تاریخ یازدهم دی ماه ۱۴۰۱، جهت اجرا ابلاغ کرد. سرآمدان آموزشی ازمیان اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی که در حوزه آموزش دارای شرایط ویژه باشند، برگزیده می شوند.

بنابراین معاونت آموزشی وزارت علوم طبق برنامه ریزی به عمل آمده قصد دارد تا طی درخواست مستندات خواسته شده از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی نسبت به معرفی افراد برگزیده در این حوزه در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ اقدام کند.

شیوه نامه انتخاب سرآمدان آموزشی را از اینجا دریافت کنید.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *