خانه » اخبار دوره دکتری » حمایت سازمان امور دانشجویان از فرصت‌های مطالعاتی با وجود افزایش قیمت ارز

حمایت سازمان امور دانشجویان از فرصت‌های مطالعاتی با وجود افزایش قیمت ارز

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: سازمان امور دانشجویان با وجود افزایش قیمت ارز همچنان حامی دانشجویان ایرانی در جهت گذراندن فرصت‌های مطالعاتی و تحقیقاتی است.

هاشم داداش پور رئیس سازمان امور دانشجویان در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا درباره فرصت‌های مطالعاتی دانشجویان گفت: فرصت مطالعاتی در هیچ دوره زمانی با محدودیت همراه نبوده است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

وی افزود: دو فرصت مطالعاتی تحقیقاتی در داخل یعنی بین دانشگاهی و خارج از کشور داریم که حدود ۴۰ میلیون تومان برای جابجایی ۶ ماهه دانشجویان از دانشگاه‌های محروم به دانشگاه‌های دیگر اختصاص دادیم تا آن‌ها بتوانند از ظرفیت‌های مالی سازمان امور دانشجویان به نحو احسن استفاده کنند.

داداش پور با بیان اینکه فرصت مطالعاتی داخل کشور باعث ارتقای علمی دانشجویان می‌شود، تاکید کرد: در حوزه خارج از کشور هم ظرفیت‌های خوبی در جهت فرصت مطالعاتی دانشجویان در نظر گرفته ایم و اگر این شرایط رعایت شوند همچنان فرصت‌های دانشجویان خارجی به روی دانشگاه‌های ایرانی جهت گذراندن فرصت مطالعاتی در ایران باز است.

رئیس سازمان امور دانشجویان ادامه داد: استادی که برای فرصت‌های مطالعاتی انتخاب می‌شود باید در حوزه خود برتر باشد و دانشگاهی که انتخاب می‌شود جزو رده‌های الف و ممتاز باشد و تحقیقات انجام شده در حوزه اولویت‌های کشور قرار بگیرد و اگر این ۳ ملاک وجود داشته باشند بدون محدودیت دانشجویان را به خارج از کشور اعزام می‌کنیم.

داداش پور گفت: با وجود اینکه قیمت‌های منوط به ارز افزایش یافته، ولی همچنان سازمان امور دانشجویان مصر است تا پنجره فرصت برای دانشجویان جهت گذراندن تحقیقات در کشور‌های خارجی و دانشگاه‌های یارانی باز باشد تا آن‌ها بتوانند از ظرفیت‌های جهانی برای ارتقای جایگاه علمی خود استفاده کنند.

همچنین ببینید

رتبه بندی ISC

تصویب معیارهای جدید رتبه بندی ISC دانشگاه ها

معیارهای جدید رتبه‌بندی ملی دانشگاه‌های کشور (ISC) توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به تصویب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *