خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » برگزاری نخستین دوره توان افزایی بدو خدمت اعضای هیات علمی در دانشگاه آزاد

برگزاری نخستین دوره توان افزایی بدو خدمت اعضای هیات علمی در دانشگاه آزاد

دوره توان افزایی بدو خدمت اساتید به همت مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و در راستای تحقق ارتقاء و کارآمدی دوره های تحصیلی در سند تحول و تعالی در حال برگزاری است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش ایسنا، دوره توان افزایی بدو خدمت اساتید برای نخستین بار در دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان چالوس استان مازندران به همت مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در حال برگزاری است.

محمدرضا آبدار مشاور رئیس و مدیر ساماندهی اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد، گفت: این دوره در راستای تحقق ارتقا و کارآمدی دوره های تحصیلی در سند تحول و تعالی مبنی بر برگزاری دوره های مستمر و توجیهی و ارزیابی استادان در جهت انطباق فکری و روشی با مبنای تربیتی توحیدی و شیوه‌های آموزش نوین تحول آفرین انجام شده است.

آبدار افزود: استادان شرکت کننده در این دوره که به تازگی حکم پیمانی آنها صادر شده، ضمن آشنایی با اسناد بالادستی به ویژه سند تحول و تعالی دانشگاه، ساختارها، آیین نامه ها و فرآیندهای مرتبط، آموزش های اولیه و عمومی مورد نیاز را در دو حوزه مهارت افزایی و معرفت افزایی به مدت ۳۲ ساعت دریافت کردند.

همچنین ببینید

تغییر شیوه‌ نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی حرفه‌ای

تغییر شیوه‌ نامه تعیین صلاحیت اساتید وزارت بهداشت

رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت از تغییر شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *