خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » لازم الاجرا شدن مصوبات هیأت های مرکزی جذب برای تمام دانشگاه ها

لازم الاجرا شدن مصوبات هیأت های مرکزی جذب برای تمام دانشگاه ها

مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: تمامی مصوبات، تصمیمات و آرایی که هیأت‌های مرکزی جذب، حسب مورد وضع، اتخاذ و صادر می‌ کند، برای تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی لازم الاجرا است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز جذب هیأت علمی وزارت علوم اعلام کرد: هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی در دویست و هفتاد و هفتمین جلسه مورخ ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در خصوص لازم الاجرا بودن مصوبات هیأت‌های مرکزی جذب توسط دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی، به شرح ذیل تصویب کرد:

ماده واحده- تمامی مصوبات، تصمیمات و آرایی که هیأت‌های مرکزی جذب، حسب مورد وضع، اتخاذ و صادر می‌گردد برای تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی لازم الاجرا است.

تبصره:

هر گونه استنکاف و ایجاد مانع یا تأخیر در اجرای مصوبات، تصمیمات و آرای صادره در خصوص جذب اعضای هیأت علمی، تمدید و تبدیل وضعیت در مراحل مختلف استخدام (اعم از پیمانی، رسمی آزمایشی، رسمی قطعی، حق التدریس، راتبه تحصیلی و طرح سربازی) مستوجب مسئولیت قانونی و تخلف محسوب می‌شود. ضمناً تفسیر قوانین، مقررات و دستور العمل های عناوین فوق و مشابه به عهده هیأت عالی جذب است.

همچنین ببینید

رئیس مرکز جذب هیأت علمی شورای تحقیق جذب هیات علمی

تشکیل شورای تحقیق جذب هیات علمی در دانشگاه ها

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسریع در امر تحقیقات و نیز …

۲ دیدگاه

  1. با سلام و احترام؛ بعد از اینکه هیأت اجرایی جذب پرونده علمی، عمومی و استعلامات را تأیید کرد و به هیأت مرکزی جذب برای رأی نهایی ارسال نمود، خواهشمند است بفرمایید که چقدر طول می کشد که هیأت مرکزی جذب نظر نهایی را اعلام نماید. همچنین صدور ردیف و حکم استخدامی و دعوت به کار چه مدت طول می کشد تا انجام شوند؟

    • با سلام
      بنده با مرکز جذب وزارت‌خانه تماس گرفتم و کارشناس مربوطه فرمودند حداقل ۵ ماه طول می‌کشد!!! در حالی که در مصاحبه‌های مسئولین گفته شده است بطور میانگین ۳۰ روز طول می‌کشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *