خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » صدور احکام کارگزینی اعضای هیأت علمی متقاضی اشتغال تمام‌وقت ویژه در دانشگاه فنی و حرفه‌ای

صدور احکام کارگزینی اعضای هیأت علمی متقاضی اشتغال تمام‌وقت ویژه در دانشگاه فنی و حرفه‌ای

معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای از صدور احکام کارگزینی اعضای هیأت علمی متقاضی اشتغال تمام‌وقت ویژه خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه فنی و حرفه‌ای، سید حیدر میر فخرالدینی گفت: احکام کارگزینی مربوط به اعضای هیأت علمی متقاضی اشتغال به شیوه تمام‌وقت ویژه در حال صدور است و به همین منظور، تاکنون در دو جلسه کمیته ترفیعات دانشگاه از تعداد کل متقاضیان، تعداد متقاضیان تأیید شده در کمیته ترفیعات مورخ ۸ تیرماه سال جاری ۴۴۴ تن و تعداد متقاضیان تأیید شده در کمیته ترفیعات مورخ ۲۲ تیرماه امسال ۵۹ تن است.

وی افزود: با عنایت به بخشنامه شماره ۱۰۴۷۰۱/۱۵ مورخ ۱۳ مرداد سال جاری قائم مقام وزارت متبوع که به بسیاری از ابهامات پاسخ داده بودند، مابقی درخواست‌های دریافتی پس از این، در اولین کمیته ترفیعات تعیین تکلیف خواهند شد.

معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای تأکید داشت: با توجه به اینکه تعداد ۱۲۶ تن عضو هیأت علمی که به دلایل عدم تمایل یا نداشتن شرایط لازم، تا کنون درخواستی جهت اشتغال به صورت تمام‌وقت ویژه ارائه نداده‌اند.

گفتنی است که بر اساس دستورالعمل سازمان برنامه و بودجه، اعتبار تمام وقت ویژه پس از تأمین و ابلاغ اعتبار قابل پرداخت است. که با توجه به هرم اعضای هیئت علمی دانشگاه در مرتبه مربی و جوان بودن این همکاران اعتبار آن در مقایسه با سایر اعتبارات حقوق کارکنان تقریباً کمتر از ۲ درصد است.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *