خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » اظهارنظر عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد تهران شمال درخصوص برگزاری آزمون جامع دکتری

اظهارنظر عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد تهران شمال درخصوص برگزاری آزمون جامع دکتری

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحدتهران شمال گفت: آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد باید حضوری برگزار شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

اسماعیل شاهسوندی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، در مورد آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با حضوری برگزار شدن این آزمون موافقم.

وی افزود: در مجموع دانشجویان دکتری ما ۷۸ نفر هستند. با توجه به تصمیم دانشگاه بر برگزاری آزمون به‌صورت حضوری، اگر همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد، از نظر من مانعی ندارد.

مدیر گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال بیان کرد: ضمناً در دانشگاه آزاد اسلامی طرح تعاون نیز در نظر گرفته شده است. به این معنا که دانشجو می‌تواند در شهر خویش امتحان بدهد؛ بنابراین، حضوری برگزار شدن این آزمون موردی ندارد.

وی با توجه به گفته برخی دانشجویان مبنی بر دور بودن آن‌ها از شهر مرکزی و امکان بالاتر ابتلایشان به کرونا، ادامه داد: اگر مسئله این بود که باید پس از شیوع ویروس کرونا، تمام زندگی را تعطیل می‌کردیم. زندگی نمی‌تواند تنها به دلیل شیوع کرونا مختل و متوقف شود. در سراسر دنیا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، زندگی همچنان در جریان است و ادامه دارد.

این استاد دانشگاه گفت: در ضمن، دورترین شهر از مرکز استان‌ها حدود چهار یا پنج ساعت فاصله دارد. بنابراین؛ با توجه به وضعیت فعلی و خلوت بودن جاده‌ها، مسیر آن‌ها چندان طولانی نیست. البته ما منکر خطرات نیستیم اما برگزاری امتحان با هفت یا هشت نفر در فاصله‌های مکانی متفاوت، از نظر من ایرادی ندارد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی درباره احتمال تقلب دانشجویان در آزمون مجازی اظهار کرد: دانشگاه به دانشجو نگاه منفی ندارد و اصل بر براعت است. پس به نفسه، هیچ دانشجویی مرتکب تقلب نمی‌شود. نگاه، باکیفیت‌تر شدن کار است، نه مجرم دانستن دانشجو. اگر دانشجو مبنی را بر تقلب بگذارد، از راه‌های متفاوتی این کار را انجام می‌دهد.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

یک دیدگاه

  1. آفرین دقیقا درسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *